קרקעות בהוד השרון – איתור של הקרקע

כאשר אתם רוצים להשקיע בקרקע, חשוב לבחון מספר נקודות חשובות שיגרמו לכם לבצע את ההשקעה הטובה ביותר. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק הוא לגבי המיקום של הקרקע. במקרים רבים לקוחות המחפשים השקעה בקרקע לא בודקים לגבי האזור ולגבי התוכניות של הפיתוח, מה שבמקרים מסוימים גורם להם לרכוש קרקע שלא מיועדת לבנייה.

אם תבדקו לגבי מספר קרקעות להשקעה תגלו שהוד השרון מציעה מגוון אפשרויות מאוד אטרקטיביות להשקעה בקרקע, המאפשרות גם לזוגות צעירים שרוצים לרכוש קרקע לבנייה במחיר מאוד אטרקטיבית וגם למשקיעים לבחון השקעה בקרקע שיכולה להניב תשואה יפה.

הוד השרון נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר להשקעה. היא משלבת את הנוף הטבעי הכולל שדות רבים וגם מאפשרת לקחת חלק בעיר פעילה עם הרבה מאוד אפשרויות. המיקום שלה בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, גורם זוגות צעירים ומשפחות לאפשר לילדים שלהם לגדול באזור עם הרבה ירוק מסביב.

למה להשקיע בקרקע בהוד השרון?

מעבר לכך שמדבור על עיר מאוד מבוקשת, תוכלו לבחון מספר פרויקטים בעיר הנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים. פרויקטים שונים מאפשרים לכם לרכוש קרקעות המיועדות לבנייה במחירים הרבה יותר נוחים ולרכוש דירה במחיר שיכול להיות זול משמעותית מהמחירים של הדירות באזור.

בנוסף הוד השרון מקדמת מספר פרויקטים גדולים המציעים לרכוש קרקע המשנה את הייעוד שלה לקרקע מאושרת לבנייה, מה שגורם לעליית ערך משמעותית במחירי הקרקע. שינוי הייעוד הוא מה שגורם למשקיעים רבים המבינים את הפוטנציאל של האזור לרכוש קרקעות בהוד השרון.

מה המתחמים המובילים בהוד השרון?

פרויקט נוף הירקון

אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר של קרקעות בהוד השרון הוא פרויקט נוף הירקון. במסגרת תוכנית הר/400 יש תכנון לבנייה של אלפי יח”ד בסמוך לשכות רמת הדר. אפשר לראות שיש מספר החלטות שיגרמו לעליית ערך משמעותי בפרויקט, בנוסף בעקבות החלטה של הוספת אלפי יח”ד נוספות בפרויקט.

אחד הדברים החשובים שצריך לבדוק הוא לגבי תוכנית המתאר של האזור. הפרויקט נוסף לתוכנית המתאר של הוד השרון והוא צפוי לכלול 6,000 יח”ד. בנוסף ליח”ד בפרויקט הולך לקום שטחי מסחר ותעסוקה.

מדובר על פרויקט יוקרתי שהולך להיות אחד משכונות היוקרה של הוד השרון, מה שגורם כבר עכשיו למשקיעים שרוצים לרכוש קרקע בתוכנית להבין לגבי הפוטנציאל של האזור. עיריית הוד השרון מקדמת את הפרויקטים ואפשר לראות שיש כבר עכשיו ביקוש גדול לקרקעות במתחם.

תוכנית הר 1202 הוד השרון

אחד המתחמים המבוקשים ביותר להשקעה בקרקע בהוד השרון הוא מתחם 531 הידוע בשם תוכנית הר 1202 הוד השרון. מדבור על אחד הפרויקטים הגדולים ביותר בהוד השרון והוא נמצא בסמוך לכביש 40 ושכונת גיל עמל. עתודת הקרקע של המחם שינתה את הייעוד שלה והפכה לקרקע המאושרת לבנייה, מה שמושך הרבה מאוד משקיעים וגם זוגות צעירים שרוצים לרכוש זכות לדירה בפרויקט.