פארק עסקים מת”מ 2

מכירה מוקדמת

תוכנית חפ' 1704 ג'

עיר

חיפה

סטטוס תיכנוני

מופשר, תב"ע מאושרת

משך הפרויקט משוער

3-4 שנים

רווח שנתי משוער

מאות אלפי שקלים

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    אושרה התב”ע עבור פארק העסקים הטכנולוגי מת”מ 2 שיכלול לא רק מרכז תעסוקה אלא גם דירות סטודיו ודירות קטנות. מתחם עירוב השימושים המתקדם יתפרש על פני כמעט 289 דונם ומהווה הזדמנות נהדרת להשקעה עם פוטנציאל רווח משמעותי וצפי להגדלת זכויות הבנייה.

    מודל מנצח: פוטנציאל רווח עצום והגדלת זכויות בנייה בעירוב שימושים

    קבוצת בונים נדל”ן עוסקת בפיתוח פרויקטים של מגורים ומסחר ויודעת לנצל ידע תכנוני ולמקסם אותו באמצעות השבחת הקרקע באופן מיטבי. בפרויקט מת”מ 2, שהינו פרויקט עירוב שימושים, זוהתה הזדמנות למקסום של פוטנציאל התשואה ויתרון בדמות אפשרות להגדלת זכויות. כל פרויקט של החברה נבחר בקפידה וגם כאן מדובר בקרקע באזור מתפתח עם קרבה להסעת המונים ובאחת הערים המובילות בישראל.

    פארק טכנולוגי מת”מ 2 בחיפה, שתכניתו כבר אושרה, הוא מתחם עירוב שימושים חדשני שיכלול מרכז תעסוקה וגם דירות קטנות וסטודיו ברמה גבוהה המתאימות לזוגות וצעירים. קיים צפי לגידול משמעותי בזכויות הבנייה במתחם בעקבות אישור תכנית המתאר ח.פ 2000 ובהתאם להודעת העירייה כי ניתן לנצל יותר זכויות בקרקע – הגידול הצפוי הוא בין פי 2.5 ל-5.5, ללא תשלום נוסף מלבד היטל ההשבחה.

    מתחם זה נהנה ממיקום נהדר ליד כבישי 4, 75 ו-22 והוא צמוד לשלוש אפשרויות מרכזיות של תחבורה ציבורית: רכבת לב המפרץ, התחנה המרכזית של חיפה והרכבלית שמגיעה לאוניברסיטה המקומית. פרויקט זה מושך משקיעים רבים בגלל העובדה כי הוא צפוי להפוך לחלק מוביל מעולם ההייטק בצפון וגם בזכות כך שהרווח צפוי להיות גבוה וההשקעה הנדרשת היא יחסית נמוכה – נתון נהדר עבור מי שמעוניין להתחיל להשקיע בנדל”ן.

     

    השקעה חכמה – המתחם צפוי להפוך לחלק משמעותי מהתעשייה החיפאית המשגשגת

    העיר חיפה מדורגת שלישית בדירוג הרשויות המקומיות בישראל. כמו כן, בסקר שפרסם השנה מרכז המחקר StartupBlink ועסק בדירוג ערי ההייטק המובילות בעולם, היא דורגה בין 150 הערים הראשונות. אגב, מבני ערי המזרח התיכון היא ממוקמת במקום הרביעי.

    הפארק הטכנולוגי המשגשג מת”מ 1 הוא דוגמא מצוינת לפריחת ההייטק החיפאי. העירייה, שרוצה לקחת תחום זה צעד אחד קדימה, הבינה שיש מקום לפארק חדש ומתקדם יותר ולכן יזמה ועומדת מאחורי התכנון של פארק מת”מ 2 בו יהיו גם דירות למגורים. בחיפה ישנו ביקוש מתגבר לשטחי משרדים ופרויקט זה עומד להקל על הבעיה. בזכות מעורבות העירייה, לה אינטרס לקדם את הפרויקט ,השקעה זו נחשבת לבטוחה וכאמור, גם מאוד משתלמת בשל הגידול המסתמן בזכויות הבנייה ופוטנציאל הרווח.

    ההצעה, שאושרה כחלק מפרק “השכירות המוסדית” בחוק הסדרים, צריכה עדיין לעבור קריאה שנייה ושלישית בכנסת. ברשויות המקומיות ובקרב הקבלנים התנגדו תחילה בתקיפות ליוזמה לחוקק את החוק החדש, אך ההתנגדות פחתה לאור שינויים בחוק, שיגבירו את סמכויות ועדות הבנייה המקומיות

    עירוב שימושים – העתיד של עולם הנדל”ן

    זה לא סוד שבמדינת ישראל, מצפון ועד דרום, קיים מחסור בדירות מגורים וגם במבנים מסחריים, ואחד הפתרונות המודרניים והמתוחכמים שנועדו לפתור בעיות אלו הוא שילוב מספר שימושים במתחם אחד, למשל דירות למחייה ותעשייה, וגם מוסדות ציבוריים או מקומות בילוי ופנאי. היתרון הנוסף במתחמי עירוב שימושים הוא שהם נבנים תמיד סמוך לתחבורה ציבורית, זאת בשל התחשבות בצורך להפחית את השימוש בכלי רכב פרטיים שיוצרים פקקים ופוגעים בכדור הארץ. בהתאם לכך, חוק ההסדרים החדש מאפשר להמיר בין 30% ל-50% משטחי משרדים למגורים.

    במתחמי עירוב שימושים יש חשיבה על נוחות הולכי הרגל ומשתמשי התחבורה הציבורית. כאשר העבודה, מקום המגורים ומקומות נחוצים נוספים נמצאים באותו המתחם, לא רק שאין צורך להשתמש ברכב אלא גם הקהילה שנבנית היא הרבה יותר מגובשת. בהמשך לכך, פארק העסקים מת”מ 2 לא עומד לעזור רק במשבר הדיור בזכות יחידות הדיור אלא גם לקדם טכנולוגיות חדשות וכל מי שישקיע בפרויקט וירכוש קרקעות שמיועדות לתעסוקה, ייהנה מרווחים גבוהים שנובעים מהתווספות זכויות הבנייה למגורים.

    מדוע כדאי להשקיע בפרויקט?

    • קרקע מופשרת
    • תב”ע מאושרת
    • עירוב שימושים
    • אפשרות לדיור בר השגה
    • העירייה היא הגוף היוזם והמתכנן
    • מחיר השקעה נמוך
    • פוטנציאל רווח עצום
    • נגישות תחבורתית מירבית ליד כבישים 4, 75, 22 (עוקף קריות) ו-23 (מנהרות הכרמל)
    • תחנת הרכבת לב המפרץ בקרבת מקום וכך גם התחנה המרכזית
    • עתיד ההייטק של חיפה
    • זכויות הבנייה צפויות לגדול בין פי 2.5 ל-5.5
    • ליווי צמוד של קבוצת בונים נדל”ן

     אנו מלווים אתכם באופן אישי לאורך כל הדרך,

    משיחת הטלפון הראשונה, ועד לקבלת המפתח.

    בביטחון, ביושרה, בהצלחה!

    הצטרפו להשקעה בפרויקט ICON מתחם התחנה חיפה.

    מטרת הפרויקט היא לבנות שטחי מסחר משרדים ומגורים, בסמיכות לתחנת הרכבת החדשה של מרכזית המפרץ חיפה, בסמיכות לכביש 4.
    תמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח.
    הקרקע אינה זמינה לבניה.

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל