תוכנית הר/400 בהוד השרון

תוכנית הר 400 בהוד השרון היא אחת התוכניות הגדולות ביותר באזור והיא מתוכננת להתבצע בסמוך לאזור התעשייה המערבי של העיר. אם אתם בוחנים מספר אפשרויות של השקעה בהוד השרון תוכלו לבדוק קצת יותר לעומק על הפרויקט ולהבין על הפוטנציאל של השקעה בהוד השרון.

תוכנית הר 400 בהוד השרון נקראת היום בשם “נוף הירקון” והיא עברה מספר שינויים. התוכנית צפויה לכלול אלפי יח”ד חדשות ולאפשר הגדלה משמעותית של העיר. הפרויקט נמצא בסמוך לשכונות היוקרה של הוד השרון, שכונת רמות מנחם ושכונת רמות הדר.

מה המיקום של תוכנית הר 400 בהוד השרון?

תוכנית הר 400 בהוד השרון הולכת להיות ממוקמת בין שכונת רמת הדר וכביש 4 בחלק הצפוני של העיר לבין החלק המערבי של העיר. מדובר על מיקום מרכזי באחת הערים עם הביקוש הגדול ביותר, מה שמייצר הזדמנות מדהימה עבור המשקיעים.

מה כוללת התוכנית?

מעבר לבנייה של אלפי יח”ד דיור התוכנית הולכת לכלול פארק עירוני ענק הכולל מעל 670 דונם ושטחי תעסוקה שכוללים מסחר פעיל.

השקעה בהוד השרון

הוד השרון נחשבת לאחת הערים היוקרתיות ביותר והמחירים בהתאם. השקעה בהוד השרון יכולה לאפשר למשקיעים הרוצים לרכוש קרקע בהליך הפשרה לבחון מספר השקעות שונות שיכולות לייצר תשואה גבוהה. עם זאת חשוב לוודא מה בדיוק המתחם בו אתם רוצים להשקיע ולקבל את הנתונים השונים בשביל לוודא שמדובר על קרקע שהולכת להיכנס לתהליך הפשרה והולכת לקבל אישור לבניה.

אם אתם בוחנים מספר קרקעות להשקעה בפרויקט, אתם יכולים לקבל את המידע החשוב ביותר על תוכנית הר 400 בהוד השרון ולבחון לגבי מספר פרמטרים חשובים. תוכלו לבדוק לגבי השקעה בהוד השרון ולבדוק האם מדובר בהשקעה הטובה ביותר עבורכם. צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את הנתונים על הפרויקט ואת המידע החשוב ביותר.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. הקרקע בשלבי תכנון ואינה זמינה לבניה