מחפשים איך להתעשר מנדלן? הגעתם למאמר הנכון.

אמצעים כלכליים מעולם לא היו דבר שלילי. כסף הוא כח, וניתן להשתמש בו בצורה הטובה ביותר. אזה איך להתעשר מנדלן? ולפרנס את המשפחה בצורה מכובדת, להעניק לילדיכם חוגי העשרה, לתמוך בפרויקטים ובאנשים הזקוקים לסיוע. ובקיצור, כולנו היינו שמחים להיות עם קצת יותר כסף ממה שיש לנו עכשיו. נכון שכסף הוא לא הכל בחיים, ונכון שהוא רק אמצעי עבור מטרות גדולות יותר, ובכל זאת – אמצעים כלכליים יכולים לעזור לכולנו לממש את המטרות שלנו בחיים. אז במאמר הבא ניגע בשאלה גדולה: איך להתעשר מנדל”ן? או במילים עממיות יותר: איך לעשות כסף מנדל”ן? עוד לפני שנתחיל לפרוט את הדרכים והמסלול דרכם ניתן להתעשר בנדל”ן, כאן המקום לסייג – אל תצפו שהתוצאה הזו תקרה תוך כמה ימים ספורים ואפילו לא תוך כמה שנים בודדות. הדרך להתעשרות, ברוב מוחלט של המקרים, נוצרת תוך תהליך ארוך של למידה, וככל שמתחילים את הלמידה בשלב מוקדם יותר – התוצאה יכולה להגיע בגיל מוקדם יותר.

מדריך – איך להתעשר מנדל”ן?

לפני שניגע ברמה הפרקטית בשאלה: איך להתעשר מנדל”ן? אנו רוצים לעמוד רגע על ההגדרה של האדם “עשיר”. ההגדרה של המושג הזה חשובה, מפני שדרכה נוכל להגדיר גם את היעד שלנו בצורה טובה יותר. בעולם הכלכלה נהוג לחלק את המדרג הכלכלי לשלושה דירוגים: עני – אדם שההוצאות שלו עולות על ההכנסות שלו. אמיד – אדם שההכנסות שלו עולות על ההוצאות שלו. עשיר – אדם שההכנסות וההון שלו גבוהים בצורה ניכרת ממה שנדרש לו.

על מנת לדעת איך להתעשר מנדלן, יש לחדד את ההגדרה הזו.

“עשירות” לא נקבעת על פי סכום הכסף שנכנס לאדם מסוים בכל חודש. מדוע? מפני שאדם יכול להרוויח 50,000 ₪ בחודש, שלכל הדעות זהו סכום נאה מאוד, אך מן הצד השני הוא מוציא בכל חודש 51,000 ₪ – מה שאומר שבסוף החודש המאזן הכללי שלו שלילי. למרות העובדה שהוא מכניס סכומי כסף גדולים, הוא ייאלץ לחיות על הלוואות שילכו ויצמחו ככל שיחלפו השונים – כך שההון העצמי שלו ילך ויתכווץ עד שבסופו של דבר הוא יהיה חסר כל הון עצמי ועם חובות עד הגג. לעומת אדם מסוג זה, נוכל לקחת אדם שמרוויח 8,000 ₪ בחודש אך מוציא בכל חודש רק 6,500 ₪ – מה שאומר שהוא מסיים את החודש במאזן חיובי. למרות העובדה שההכנסה שלו לא הכי גבוהה בשוק הכללי, על פי ההגדרות שנתנו לעיל אדם זה יוגדר כאדם אמיד, מפני שהמצב שלו יציב והחסכונות שלו הולכים וגדלים מדי חודש. ההגדרה של אדם “עשיר”, למען האמת, היא מאוד אישית. אדם אחד יכול לראות במיליוני שקלים בחשבון הבנק עשירות, בעוד חברו יתפוס עשירות רק מסכומים הנושקים למיליארדי שקלים וצפונה. אדם שלישי ימדוד עשירות לפי כמות הנכסים שיש לאדם ספציפי, כמות שתעניק לו מספיק ביטחון כלכלי בשביל ייתרת חייו.

מתעניין בהשקעות נדל”ן? השאר פרטים ואנו נכווין אותך להשקעה מותאמת אישית >>


    אז איך להתעשר מנדלן?

    במידה וציפיתם לקבל תשובה ברורה המסתכמת במספר שורות, צר לנו לאכזב אתכם. למען האמת גם אנחנו לא יודעים איך להפוך אתכם למיליונרים או מיליארדרים, אבל אנחנו כאן יכול להציג בפניכם את הדרך להתעשר מנדל”ן ולעשות סכומי כסף יפים מאוד מעולם הנדל”ן – כך שתוך פרק של כמה עשורים תוכלו להבטיח לכם ולבני משפחתכם ביטחון וגב כלכלי שיעמוד לרשותכם למשך ייתרת חייכם.

    5 כללי מפתח שיסבירו לכם איך להתעשר מנדלן:

    על מנת לשמור על הסדר ולהציג בפניכם דרך שיטתית, בשורות הבאות נציג בפניכם את היעדים שעלינו להציב לעצמנו – זאת על מנת להצליח להגיע ליעד הסופי שלנו: להתעשר מנדל”ן.
    1. הסתגלו לאורח חיים תקין ובריא מבחינה כלכלית.
    2. חסכו לפחות 15% מגובה השכר שלכם בכל חודש.
    3. צברו כמה שיותר מידע על השקעות נדל”ן, הן בארץ והן בעולם.
    4. רכשו נכס נדל”ני ראשון ומנפו אותו ככל יכולתכם.
    5. חזרו על הפעולה הזו שוב ושוב.
    עד כאן הצגנו בפניכם מילים יפות, אולם כדי להבין באמת את החשיבות של כל שלב מהשלבים הללו ואת הלוגיקה שמסתתרת מאחורי המבנה הזה, נראה שעלינו להרחיב עבורכם מעט את היריעה.

     הסתגלו לאורח חיים תקין ובריא מבחינה כלכלית:

    על מנת לחיות בעולם שלנו בו כל מוצר עולה כסף – עלינו לצאת לעבוד. חלקנו נמצאים במעגל העבודה כשכירים וחלקנו כעצמאים – אך בסופו של יום כולנו עובדים. זמן העבודה שלנו מוערך בסכום ידוע מראש, כאשר רק לפרקים מיוחדים אנו זוכים להעלאה מסוימת במשכורת, אך כמובן שאירוע חגיגי כזה לא מתרחש בכל יום. אולם, במקום להתמקד בסכום הכסף שנכנס לנו ובגובה המס שמדינת ישראל לוקחת לנו, ניתן לבחור להתחיל את ההתעשרות מתחום אחר – דווקא ההוצאות שלנו! עיון מדוקדק בהוצאות החודשיות שלכם יכול להביא אתכם למסקנה שה’מס’ הגבוה ביותר שנגבה מכם, מתבצע על ידיכם. ככל שתצליחו לצמצם את ההוצאות שלכם על פנאי ומותרות, כך סביר שתצליחו להשאיר בכיסכם סכומים גדולים יותר שייתנו דחיפה נוספת ליציבות הכלכלית אותה אתם מחפשים.

     חסכו לפחות 15% מגובה השכר שלכם בכל חודש:

    כדי לשאוף קדימה אינכם חייבים להיות ‘מסכנים’ שהארנק שלהם נעול בכספת. ניתן להמשיך לחיות ברמת חיים גבוהה ויחד עם זאת לנהל משק ביתי חכם. כיצד? הנוסחה פשוטה: בכל חודש הציבו לעצמכם יעד לחסוך 15% מהשכר שנכנס לכם. על ידי קיצוץ של ההוצאות המיותרות שלא נותנות לכם באמת סיפוק משמעותי, תוכלו לראות כיצד היעד הזה בהחלט אפשרי. כשפועלים נכון מצליחים לזהות לפתע הוצאות רבות שאנו מוציאים במהלך החודש שכלל לא מצדיקות את עצמן. את הכסף שתחסכו תוכלו להפקיד בקופת חיסכון או להשקיע למשל בשוק ההון.

     צברו כמה שיותר מידע על השקעות נדל”ן, הן בארץ והן בעולם:

    אף אחד מאיתנו לא ירד לעולם עם תודעה של עושר. על מנת להצליח להשיג את היעדים שהגדרנו לעיל, עלינו לעבור איזו הכשרה מסוימת שתקנה לנו כלים בסיסיים והבנה מסוים איתם נוכל לבצע בהתחלה עסקאות פשוטות, ומאוחר יותר עסקאות מורכבות. באמצעות מגוון של קורסים העוסקים בתחום ההשקעות בנדל”ן מהם תוכלו ללמוד יסודות חשובים, תוכלו להתחיל צעד חשוב בדרך להתעשרות מנדל”ן. “יגעת ומצאת – תאמין”, אמרו חכמי ישראל הקדמוניים. אמרה חכמה זו לא מדלגת גם על תחום הנדל”ן.

     איך להתעשר מנדלן? רכשו נכס נדל”ני ראשון ומנפו אותו ככל יכולתכם:

    צברתם מספיק הון? היכרתם היטב את שוק הנדל”ן? איך להתעשר מנדלן? ובכן, ייתכן מאוד והגיע הזמן שלכם להביא לשטח את הידע שצברתם ולהשקיע אותו בדמות נכס מקרקעין ראשון. ההשקעה הראשונה שלכם יכולה להיות דירת מגורים להשקעה, ואפילו נכס כלכלי מניב בארצות הברית – כל עוד אתם מבינים בתחום ומוכנים להשקיע בו ברצונות, אין גבולות לאפשרויות ההשקעה שייפתחו בפניכם. הנכס הראשון יהיה נקודת הזינוק שלכם. סכומי הכסף שתצליחו להרוויח מהנכס הראשון יהוו לכם מקפצה בדרך לנכס נוסף. ככל שתצברו יותר ויותר נכסים, כך תצליחו להנפיק עבורכם תשואה תזרימתית יציבה שתעניק לכם הרבה שקט כלכלי.

     חזרו על הפעולה הזו שוב ושוב.

    אין הרבה אנשים שיודעים זאת, אבל לאנשים עשירים קיים מכנה משותף! כל האנשים העשירים שהתעשרו מהשקעה בנדל”ן התחילו זאת מטעימה של עסקה ראשונה – וראו כי טוב. אלו יודעים איך להעתשר מנדלן, ההצלחה הזו יצרה אצלם מוטיבציה והם חזרו על נוסחת ההצלחה הזו פעם אחר פעם. ככל שעובדים בזהירות, בסבלנות ותוך שיקול דעת – מבלי לקפוץ מעבר ליכולות שלכם – ההצלחה שלכם תוכל לחזור על עצמה בצורה עקבית. לשבירה של המחסום הראשוני בעולם ההשקעות יש משקל אדיר ליכולת שלכם לייצר הצלחות ולהצליח להשיג את העושר לו אתם כה מצפים.

    מה למדנו עד כה על איך לעשות כסף מנדלן?

    אולי את חלום ה”עשיר ביום אחד” נראה שתאלצו לגנוז, אבל את הדרך להיות עשירים בעלי הון עצמי מכובד לאורך זמן – אתם כלל לא צריכים לגנוז. עבודה עקבית, מסודרת, שיטתית המאופיינת בהרבה למידה והתייעצויות עם מומחים עשויה להוביל אתכם להבטיח עתיד כלכלי וורוד. היו סבלניים, חכמים ואל תפחדו לשבור את החשש מעסקה ראשונה – מפני שהצלחה שלה יכולה לפתוח עבורכם מסע מופלא ורצוף של הצלחות.  לאלו מכם אשר מחפשים השקעה בעלת תשואה גבוהה עם הון עצמי נמוך אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמרים הבאים משרד להשקעה / קרקע להשקעה. או פשוט ליצור איתנו קשר, אנו כבר נדע לתעל את הכסף שלך למקומות הנכונים.

    מתעניין בהשקעות נדל”ן? השאר פרטים ואנו נכווין אותך להשקעה מותאמת אישית >>