רעננה מול הפארק – תוכנית רע 2020

השקעה בקרקע ברעננה הפכה לאחת ההזדמנויות הטובות ביותר להשקעה, הסיבה לכך היא שילוב של ביקוש אדיר לדירות בעיר ביחד עם מספר פרויקטים שונים אותם מקדמת העירייה.
הפרויקט המעניין ביותר הוא ללא ספק רעננה מול הפארק. בשנת 2016 אושרה תוכנית רע/2020 והיא צפויה להיכנס לתהליך של הפשרת הקרקע. כרגע הקרקע עדיין נמצאת בסטטוס של קרקע חקלאית. לאחר שהקרקע תאושר לבנייה צפוי להיבנות בפרויקט מתחמים המשלבים משרדים ומגורים.
התוכנית כוללת 130,000 מ”ר של משרדים ובנוסף גם שטחי מסחר. בנוסף לכך הפרויקט יכלול בנייני מגורים שכוליים 2,000 יח”ד במיקום מרכזי.

 

השקעה בקרקע ברעננה

משקיעים רבים מבינים את הפוטנציאל האדיר של רעננה ובוחרים להשקיע בעיר. המחירים הגבוהים של דירות בעיר בשילוב עם הביקוש הגדל מאפשר למשקיעים לבחון את האפשרות של השקעה בקרקע ברעננה. למרות שמדובר על השקעה שיכולה להניב תשואה גבוהה חשוב לוודא לגבי המיקום של הקרקע ולבדוק מול העירייה האם החלקה המסוימת שאתם רוצים לרכוש נכללת בתוכנית.

כבר היום אפשר לראות את הביקוש הגדל לשכונת רעננה מול הפארק. מדובר על פרויקט יוקרתי שהעירייה כבר התחילה לקדם. לאחר הפשרת הקרקע המשקיעים צופים רווח משמעותי על הקרקע. במידה ואתם רוצים לרכוש קרקע בתוכנית רע/2020 חשוב לוודא לגבי המיקום המדויק של החלקה. הסיבה לכך היא שחלק מהקרקעות לא נכללות בתוכנית ולא מיועדות לבנייה. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי כדי לוודא שאתם מבצעים את הרכישה של קרקע הנמצאת בתוכנית ולהבין האם מדובר בהשקעה המתאימה לכם.

תוכנית רע/2020 – מידע נוסף

אם החלטתם שאתם רוצים לבדוק לגבי השקעה ברעננה תוכלו לבדוק כבר עכשיו על תוכנית רע/2020. חשוב מאוד לפני שמבצעים את הרכישה לוודא שאתם רוכשים את הקרקע מבעלות פרטית. בנוסף צריך לקבל ייעוץ של איש מקצוע שילווה אתכם בתהליך רכישת הקרקע כדי לוודא שביצעתם את הרכישה בצורה הטובה ביותר.צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר על הפרויקט. תוכלו לקבל ייעוץ לגבי סוגי קרקעות להשקעה ולבדוק את הנתונים החשובים לפני שאתם מבצעים את ההשקעה. בנוסף תוכלו לקבל מידע נוסף על פרויקטים שונים כדי לבחור את ההשקעה המתאימה לכם.

רוצים לקבל מידע על פרויקטים נוספים:

קבלו מידע על תוכנית רובע הים חדרה

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. הופקדה תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה