מתחם נוף הירקון – תוכנית הר 400 הוד השרון

בתיכנון
שווק בהצלחה

תמ"א 1\48

עיר

הוד השרון

סטטוס תיכנוני

הקרקע בשלב תכנון ואינה זמינה לבניה

משך הפרויקט משוער

רווח שנתי משוער

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    כל הסיבות להשקיע: מתחם “נוף הירקון”

    46,000 תושבים. העיר הכפרית הגדולה בישראל. שילוב אדיר בין קידמה לשמירה על הטבע והנוף. ובקיצור, מה לא נאמר כבר על הוד השרון, העיר שנחשבת בעיני רבים לדוגמא לאומית כיצד מצליחה עיר לשלב באופן נהדר בנייה ופיתוח מהיר יחד עם שימת לב ושמירה הדוקה על ערכי הנוף והטבע. מי שמכיר את הוד השרון יודע שבשנים האחרונות תושבי העיר נהנו מפרויקטים רבים בענף הבנייה שהחלו לרקום עור וגידים, כמו גם מתחמי תעסוקה ומשרדים לצד שכונות חדשות למגורים בסטנדרטים גבוהים מאוד.

    מתחם נוף הירקון מציע לכלל תושביה, בין היתר, סביבה אורבנית המשלבת “ריאות ירוקות”; גינות מרובות ומגוונות; פארקים מעולים וגדולים; מתקני משחקים ופינות נוי; מגרשי ספורט רחבי ידיים לצד אולמות; כבישים רחבים ונוחים המשולבים בכיכרות תנועה מודרניות ומעוצבות. בכל הקשור לתשתיות, תושבי העיר נהנים ממספר כבישי עוקף המקיפים את העיר ובכך מקלים מאוד על זרימתה של התנועה בעיר. כל הנתונים הללו מושכים המוני תושבים חדשים מערים סמוכות. תושבים אלה, הממוקמים מבחינה סוציו-אקונומית בדירוג גבוה, בוחרים להצטרף לאוכלוסייה האיכותית השוכנת בהוד השרון.

    כאן המקום לציין שכחלק מפרויקט החייאת נחלי העיר, אגם אקולוגי חדש הוקם בעיר. האגם משתרע על שטח מרשים (כ-27 דונמים) ולמעשה הוא מהווה חלק מ-1,400 דונמים של פארק המשמש את אוכלוסיית העיר וסביבתה.

    מתחם “נוף הירקון” – הזדמנות השקעה בתוכנית שלא תחזור

    נכון להיום עולם הקרקעות הפרטיות במדינת ישראל מהווה אחוז קטן (7%) מכלל הקרקעות שקיימות במידה, ומשום כך קרקע פרטית מהווה נכון להיום מצרך יקר ערך ונדיר. הדבר נכון כאמירה כללית ובמיוחד כשמדובר על עיר איכותית כדוגמת הוד השרון, ועוד יותר נכון כשמדובר על קרקע שכבר נמצאת בהליך תכנוני מסודר ועתידה לקבל בקרוב זכויות בנייה. המשקיעים שרואים רחוק יודעים היטב שככל שילך הפרויקט ויתקדם, ערכה של הקרקע יצמח ויטפס מעלה. לפי תוכנית אב שטובי המומחים בישראל בתחום התכנון האורבני הכינו ושגורמי התכנון הממלכתיים אישרו, בשנים האחרונות בנייתה וצמיחתה של העיר נמשכת.

    תוכנית הר 400 הוד השרון

    התוכנית ההיסטורית הר/400 בעיר הוד השרון אופיינה בתכנון רחב מאוד המכיל בתוכו אלפי יח”ד חדשות מלבד שטחי התעסוקה והמסחר שצפויים להיות על קרקע מתחם “נוף הירקון” העתידי, או אם תרצו זאת בגרסה הישנה יותר: “הוד הירקון”, מתחם הצמוד לשכונות הידועות והיוקרתיות “רמות מנחם” וכן “רמת הדר”. מאוחר יותר לקחה הוועדה הארצית סמכויות מסוימות על המתחם ובחרה לקדם את תוכנית תמ”א 1/48. התוכנית הארצית עבור המתחם הייתה רחבה הרבה יותר והיא כבר הכילה תוספת אדירה המונה כאלפי יח”ד שלא היו כלולות בתוכנית הקודמת, וכמובן לרווחים אדירים עבור בעלי הקרקעות במתחם. מלבד תמ”א 48\1, נכלל המתחם בייעוד למגורים בתוכנית המתאר הכללית של העיר הוד השרון – הר/2050. נכון להיום תכנון המתחם עבר מהמועצה לתכנונה של הוועדה המחוזית במרכז.

    אילו יתרונות ורווחים משמעותיים קיימים בהוד השרון מתחם “נוף הירקון”?

    כאמור, כמות הקרקעות הפרטיות במדינת ישראל נכון להיום עומד על כ-7% מסך כל הקרקעות שיש במדינה. עובדה זו הופכת את ענף ההשקעות בקרקעות למצרך בעל ערך רב מאוד שככל שחולף הזמן הביקוש עבורו רק גדול, שעה שההיצע הולך וקטן. רכישה של קרקע חקלאית שנמצאת בתהליך הפשרה יכול להיות מעשה חכם מאוד האוצר בתוכו פוטנציאל נדל”ני אדיר. לא פעם משקיעים שבחרו להסתכל לטווח הרחוק והמתינו עד שהקרקע הגולמית תהפוך לנכס בנוי של ממש, מצאו את עצמם נהנים מרווחים נאים מאוד שטיפסו אף למאות אחוזים. אם אתם מעוניינים בהלך קצר יותר, תוכלו לבחור לממש גם בשלבים מוקדם יותר של הבנייה את הקרקע, וכך ליהנות מרווחים גבוהים המשוערים על כ- 15-20% לשנה ביחס להון העצמי שלכם. זאת כמובן בהתאם להתקדמות התהליכים התכנוניים. במתחם נוף הירקון ראינו את הנודל, לייעוץ בנושא השקעות בכלל ובמתחם בפרט צרו קשר. 

    מה חשוב לבדוק לגבי תוכנית הר 400 בהוד השרון?

    ללא ספק תוכנית הר/400 בהוד השרון היא אחת התוכניות המעניינות ביותר להשקעה בעיר. עם זאת חשוב לוודא את כל הנתונים עם אנשי מקצוע ולהבין שמדובר על השקעה המתאימה עבורכם. במקרים מסוימים משקיעים מעדיפים לרכוש קרקע הזמינה לבנייה באופן מיידי, לכן בכל מקרה לפני שאתם מבצעים השקעה בהוד השרון חשוב לבדוק את כל הנתונים ולקבל את כל הנתונים כדי להבין האם השקעה מתאימה לכם. חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום ולהבין לגבי הסיכונים השונים של ההשקעה.

    בכל מקרה לפני שאתם מבצעים את הרכישה של הקרקע צריך לעבור על הנקודות החשובות שיגרמו לכם לוודא שאתם מבצעים את ההשקעה הטובה ביותר. בדיקה מקיפה של כל הנתונים תאפשר לכם להבין האם ההשקעה בתוכנית תוכנית הר/400 בהוד השרון היא ההשקעה המתאימה לכם.
    צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו מידע נוסף על קרקעות להשקעה.

    *עודכן ב 01.02.2021

    ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. הקרקע בשלב תכנון ואינה זמינה לבניה

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל