מתחם אונו סנטר – חידוש נדל”ני בבקעת אונו

כבר תקופה לא קצרה בקעת אונו זוכה לתנופת בנייה משמעותית. מתחם אונו סנטר מציג לראווה את תנופתה של בקעת אונו גם בהיבט הנדל”ני של עולם המשרדים המניב. מתחם אונו סנטר, המציג בין היתר קומפלקס עסקים חדש שעתיד להיבנות באזור, מציע תכנון אדריכלי מודולרי וחכם, לצד נגישות ברמה גבוהה מאוד. היזמים מוסרים כי למרות העובדה שבקעת אונו הפכה לאזור מבוקש עם השנים, ענף המשרדים להשקעה עדיין לא הצליח לטפס לגבהים הראויים לו – ועל כך הם באים לפצות.

קשה להתעלם מהעובדה שמתחם אונו סנטר מציע מיקום מנצח. ללא ספק זהו אחד היתרונות המשמעותיים של המתחם העסקי שמתוכנן להיות בבקעת אונו. המתחם נבנה בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה “בן גוריון”, ובצמידות לכביש 461 – הכביש המרכזי שבמזרחו נמצא נתב”ג, ובמערבו שוכנת העיר תל אביב. אם נתבונן מצפון למתחם אונו סנטר היוקרתי, נוכל למצוא שטח ענק של 35 דונמים בהם קיימים בתי ספר על יסודיים, מרכז קהילתי, אולם ספורט, מועדון נוער ותנועת נוער, תיאטרון, ספרייה ועוד. מתחם אונו סנטר עתיד לאפשר גישה מיטבית, נוחה ומהירה לחלקי הארץ השונים, וזאת באמצעות התחברותו הצפויה לכביש 6.

משמעות הדברים ברורה – מתחם אונו סנטר, עתיד ליהנות מנגישות מיוחדת ולהוות מרכז מסחרי ועסקי עבור יותר מחצי מיליון תושבים שמגיעים לאזור מגוש דן והסביבה, וכמובן – מיישובי בקעת אונו.

 

מה מתחם אונו סנטר עתיד לכלול?

כאמור, המחסור במשרדים להשקעה בבקעת אונו הוליד את הרצון הגדול לקדם את הענף הרווחי הזה באזור. מתחם אונו סנטר עתיד לכלול 4 בנייני משרדים מפוארים ומעוצבים, כשכל בניין יהיה בגובה של 7 קומות, בשטח אדיר המתפרס על פני כ-28,000 מ”ר. בכל בניין, סגנון הבנייה של שתי הקומות הראשונות יהיה בסטייל האהוב המכונה “STREET MALL” בשטח מצטבר של כ-18,000 מ”ר. את שאר הקומות, קרי: את חמש הקומות העליונות, יאוישו משרדים. וכמובן, אל תשכחו שכל זה הוא חלק מעירוב השימושים היחיד באזור, הכולל בנוסף להיבט ה’משרדי’ גם בנייני מגורים הנמצאים בסמיכות למתחם.

 

בקעת אונו חווה צמיחה אדירה

בקעת אונו עוברת ב-20 השנים האחרונות מתיחת פנים רצינית. אחד הביטויים הניכרים ביותר להתפתחות זו, בא לידי ביטוי בענף הבנייה שהולך ותופס ממדים גדולים במקום. בעוד בעבר נחשב האזור לעורף של תל אביב, הרי שכיום משפחות רבות בוחרות להשתכן דווקא במקומות כמו: אור יהודה, קריית אונו, יהוד-מוסינזון וגני תקווה. גבעת שמואל, אותה לא ציינו, הפכה להיות אבן שואבת של ממש עבור ציבור דתי-לאומי אמיד ומבוסס. הדובדבן שבקצפת בעניין זה הוא היישוב סביון. סביון נחשב נכון להיום לאחד היישובים היותר עשירים במדינת ישראל, אשר זוכה לדירוג מקסימלי במדד הסוציו-אקונומי שמציגות הרשויות המקומיות.

כיום, בכל האזור הגאוגרפי הזה, מתגוררים כ-200,000 תושבים, כאשר לפני התוכניות בעשרים השנים הקרובות יותר מ-100,000 תושבים נוספים עתידים להצטרף לבקעת אונו. כל זה, כאשר ברקע הדברים אישרו ועדות התכנון בנייה של כ-20,000 יחידות דיור חדשות.

 

מתחם אונו סנטר – מתחם משרדים חדשני באזור מתפתח

כאמור, המספרים של התושבים רק הולכים ומזנקים, ונדמה שבקעת אונו הופכת להיות אחד האזורים המתחדשים והאטרקטיביים במדינת ישראל. אולם, יחד עם זאת, לאורך השנים היזמים בחרו להתמקד בעיקר בנדל”ן לטובת מגורים, שעה שהם זונחים את ענף הנדל”ן הרווחי והמניב, קרי – מתחמי משרדים שישרתו את ציבור התושבים ההולך ומתרחב. חברת “גשם החזקות” זיהתה את החוסר הזה והחליטה להרים את הכפפה בשביל להשלימו. “גשם החזקות” עומדת בימים אלה להקים את מתחם אונו סנטר, המתחם שאמור למלא חוסר של שנים רבות בבקעת אונו בתחום הנדל”ן.

 

מתחם אונו סנטר מציג: עירוב שימושים ברמה הגבוהה ביותר

מתחם אונו סנטר הוא פרויקט הדגל של חברת גשם החזקות. פרויקט זה למעשה הוא הפרויקט המשמעותי והגדול ביותר שמתרחש באור יהודה. מתחם אונו סנטר משתמש בצורה הרחבה ביותר במושג “עירוב שימושים”, כאשר מטרת העל של פרויקט זה היא, לשלב בצורה הרמונית בין עסקים, מגורים ומסחר במקום אחד. הפתרון הזה מאפשר להקל על העומס בכבישים שללא צורך לפרט, כולנו מודעים אליו וחווים אותו מדי יום.

הפרויקט נועד לאפשר לתושבים רבים להתגורר בסמוך לעסק שלהם או למקום עבודתם, זאת על מנת לחסוך להם את זמני הנסיעות הארוכים ולהרוויח זמן ממושך יותר בביתם. ערים שהולכות וצומחות, כמו אור יהודה, אלו ערים בעלות ביקוש גבוה למגורים. ביקוש זה משפיע בצורה ישירה על הצורך והביקוש במשרדים. את הצורך הזה בדיוק, כך מסתמן, מתחם אונו סנטר בא להשלים.

המשקיעים שיבחרו להצטרף להשקעה במתחם אונו סנטר, צפויים לראות תשואות גבוהות ונאות – זאת הודות לאטרקטיביות וההתעניינות להן מתחם זה זוכה. כידוע, התשואה לה משרדים להשקעה זוכים גבוהה יותר מהמקבילה שלה בענף הדירות. בעוד בענף דירות להשקעה התשואה השנתית נעה בין 2.5% ל-3%, הרי שהשקעה במשרדים, ובפרט במתחם אונו סנטר, צפויה לקפוץ לכ-8%. מה שהופך את ההשקעה הזו למעניינת ואטרקטיבית ביותר.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. זמין לבניה, לקראת קבלת היתר