השקעה בקרקע בפרויקט עיר ימים חדרה

אם אתם רוצים לרכוש קרקע להשקעה, תוכלו לבדוק על פרויקטים שונים בחדרה. פרויקט עיר ימים חדרה מאפשר למשקיעים שרוצים לרכוש זכות לקרקע במתחם לבצע השקעה שיכולה לייצר תשואה מאוד יפה.

כאשר בחנו מספר השקעות של קרקעות, איתרנו מספר קרקעות בפרויקט עיר ימים חדרה שיכולות לייצר תשואה יפה מאוד ולרכוש זכות לדירה במחיר מאוד נוח.

מה חשוב לבדוק לגבי פרויקט עיר ימים חדרה?

  1. מיקום של הקרקע

כאשר אתם רוצים לבחון השקעה בפרויקט עיר ימים חדרה, חשוב להבין מה בדיוק המיקום של המגרש. מתחם עיר ימים חדרה מחולק למספר חלקים, כאשר יש תכנון להתחיל עם החלק הקרוב יות לשכונת אלוגה החדשה. למרות שמדובר בהערכה ראשונית, יש סיכוי טוב שהבנייה בפרויקט עיר ימים חדרה ימשיך את הבנייה של אולגה החדשה ולכן יש משמעות גדולה למיקום.

כאשר אתם רוצים לרכוש קרקע בפרויקט עיר ימים חדרה חשוב מאוד להבין לגבי המיקום המדויק של הקרקע שלכם. יש השפעה על המחיר של הקרקע לפי המיקום שלה, לכן אם אתם תרכשו קרקע במתחם הקרוב לאולגה החדשה יש אפשרות שהבנייה תתחיל בשלב מוקדם יותר.

חברת בונים נדל”ן מחזיקה בקרקעות במיקום הטוב ביותר של הפרויקט. תוכלו ליצור איתנו קשר כדי לקבל את המיקום המדויק של הקרקע.

2. זכות לדירה – מה גודל הקרקע שאתם רוכשים

המונח זכות לדירה יכול לגרום למשקיעים מתחילים שאינם מכירים את התחום לרכוש קרקע בגודל קטן מהדרוש. למרות שכרגע אין נתונים שיכולים להגדיר בצורה ברורה את גודל המגרש שצריך לרכוש על מנת לקבל זכות לדירה, אפשר לקבל השערה של מומחי נדל”ן שונים שטוענים שמגרש בגודל של 125 מ”ר יעניק זכות לדירה.

חשוב מאוד לבדוק את הנתונים האלו כי במקרה ובו מציעים לכם קרקע בגודל קטן מ 125 מ”ר יכול להיות שלא תקבלו זכות מלאה לדירה. חשוב מאוד להבין מה החלוקה למגרשים ומה התוכנית של העייריה כדי להבין קצת יותר על השקעה בפרויקט.

3. קרקע על הים בחדרה

אם אתם רוצים לרכוש קרקע על הים בחדרה, השקעה בפרויקט עיר ימים חדרה מאפשר לכם לקבל זכות לדירה במיקום הטוב ביותר. הקרקע שלנו ממוקמת בקו הראשון שבו מתוכננות להיבנות דירות בפרויקט. חשוב מאוד להבין שמדובר על קרקע במיקום הטוב ביותר ועדיין תוכלו לרכוש את הקרקע במחיר נוח.

אם אתם רוצים לרכוש קרקע על הים בחדרה בפרויקט עיר ימים חדרה, תוכלו לבדוק לגבי מספר קרקעות בפרויקט.

קבלו מידע נוסף על השקעה בקרקע בעיר ימים חדרה

חברת בונים נדל”ן מחזיקה קרקעות במתחם ומבצעת עסקאות רבות בחדרה.

צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר על עיר ימים חדרה.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. קרקע מאושרת מתארית לפני הפקדת תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה