רובע העסקים החדש

בתיכנון
פריסייל

תוכנית רע/2021

עיר

רעננה

סטטוס תיכנוני

בתיכנון

משך הפרויקט משוער

5 שנים

רווח שנתי משוער

15%-20%

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    תכנית רע/2021 הינה הקמת אזור תעסוקה במערב רעננה (רע/מק/2021), בהתאמה לתכנית המתאר של רעננה רע/3000 שהינה שינוי ייעוד המתחם מקרקע חקלאית לקרקע המיועדת למסחר ותעסוקה. מתחם העסקים החדש ברעננה יוקם בצמוד לתחנת הרכבת רעננה מערב ועתיד להשלים את הפיתוח של שכונת המגורים המתוכננת ולקשר לכביש 531.

    רע/2021: כיצד הבינו המשקיעים כי פרויקט רעננה מרכז העסקים החדש, הוא פרויקט מניב?

    מהנתונים היבשים נראה כי נכון להיום, התשואה אשר מתקבלת מעסקת השקעה בקרקע היא הגבוהה ביותר (בפרט לאחר תחילתו של משבר הקורונה, דבר אשר הוביל לכך שהתשואות המתקבלות היום בתחום הדירות להשקעה נשחקו – בעיקר באזור המרכז). כמו כן, על אף שהעסקאות בעולם הנדל”ן המסחרי נוטות להתפרס על זמן רב יותר מאשר רכישת דירה, הרי שהן נחשבות לבטוחות יחסית והתמורה הממוצעת שמתקבלת בגינן גבוהה בהרבה לעומת עסקאות נדל”ן מגורים. (תשואה ממוצעת מהשכרת דירה מסתכמת בערך ב-3%-4% לשנה ואילו תשואה ממוצעת מהשכרת נכס מסחרי מסתכמת בערך ב-8% תשואה).  כך שהשילוב בין היוקרה והאיכות של רעננה, אשר מושכת לעברה בעשור האחרון אנשי עסקים מכל קצוות הארץ לתוכנית רע/2021, לבין הרעיון של השקעה בנדל”ן מסחרי, הולידו את הפרויקט המוצלח- פרויקט רעננה מרכז העסקים החדש.

    קצת על המתחם ותוכנית רע/2021 במרכז העסקים החדש

    מטרת תוכנית רע/2021 במרכז העסקים החדש הייתה שינוי ייעוד הקרקע במתחם מייעוד חקלאי לייעוד של תעסוקה ומסחר והקמת מרכז תעסוקה ועסקים חדש במערב העיר רעננה בצמידות לתחנת רכבת ותשתיות. 

    במסגרת רע/2021 נבנו כ – 130,000 מ”ר של שטחי משרדים וכן כ -15,000 מ”ר של שטחי תעסוקה. בצמידות למרכזי המשרדים והמסחר החדשים שקמו מתוכננים להיבנות בנייני מגורים בני 10 קומות ו כ-2,000 יח”ד.

    לקריאה בהרחבה אודות תוכנית בנייני המגורים >>  “שכונת מול הפארק רע/2020”

    הרעיון סביב המתחם הוא הקמה של מרכז תעסוקה עם גישה מהירה לתחנת הרכבת רעננה דרום וכבישים מרכזיים. במתחם קיימים מתחמי תעסוקה (הייטק) בגובה של עד 7 קומות, כאשר קומות הקרקע הינן קומות מסחר וחנויות אשר מהוות מרכזי פנאי בילוי לאנשי הייטק ולתושבי רעננה וסביבתה. 

    לאחרונה, חברת עזריאלי קנתה את 2 בתי האבות והמרכז המסחרי הצמוד אליהם, מתוך מגמה לבנות מרכזי מסחר ומשרדים במתחם. כל זאת מתוך ראיית הנולד שהאזור יתפתח ויושבח בשנים הקרובות. אז נשאלת השאלה: אם חברת עזריאלי רואה את הנולד, למה שהמשקיעים לא יראו את הנולד? 

    *עדכון בדבר התוכנית – בחודש מאי 2020 וועדת המשנה השיבה להתנגדויות הכולל את החלטת הועדה, ההחלטה כוללת תוספת מינורית של יחידות דיור לתוכנית החדשה והמאוחדת. התכנית החדשה צפוי לאגד את רע/2020 יחד עם רע/2021 לתכנית אחת. נמשיך לעדכן בהתפתחויות.

    ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. הקרקע בשלבי תכנון

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל