תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

בתיכנון
פריסייל

תוכנית חד\2020

עיר

חדרה

סטטוס תיכנוני

קרקע מאושרת מתארית לפני הפקדת תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה

משך הפרויקט משוער

4 שנים

רווח שנתי משוער

20%-25%

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    תוכנית רובע הים חדרה חד 2020 – מה הופך אותה לכל כך אטרקטיבית?

    תוכנית עיר ימים חדרה המוכרת גם בשם תוכנית רובע הים בחדרה היא אחת התוכניות הגדולות ביותר בחדרה ומושכת משקיעים רבים שמעוניינים להשקיע בקרקע.

    מפתח מרכזי לזיהוי עיר בעלת פוטנציאל טוב להשקעה, הוא כאשר אנשים ופעילות עסקית מתחילים לשכון בה, אחד ליד שני. וזה בדיוק מה שקורה בחדרה. בנוסף להיות של תוכנית רובע הים חדרה המכונה בשם חד 2020, חדרה כבר מתממש פוטנציאל כזה. על סמך נתוני שנת 2017 של הלמ”ס דורגה חדרה כעיר החמישית בישראל בשיעור ההגירה החיובית אליה. וכשהביקוש עולה, גם הבנייה מתרחבת – לפי הלמ”ס, מאפריל 2018 עד מרץ 2019 עלה ב-42% מספר התחלות הבנייה בעיר ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. כחלק מהתפתחות העיר ומנהירת האוכלוסייה החדשה, רובה במצב סוציו-אקונומי גבוה, הופכת חדרה בהדרגה למובילה אזורית בתחומי איכות החיים, החינוך והתעסוקה.

    בשל היותה של חדרה ציר תחבורה מרכזי, לאור מיקומה האסטרטגי שהינו בדיוק בין חיפה לתל אביב, וכן בשל רמות מחירי הנדל”ן הנמוכות בה כיום, אשר אינן משקפות את הפוטנציאל הטמון בה – עומדת חדרה כיום בפני מפנה עצום שבמסגרתו ינסוק ערך הנדל”ן שבה, ובמקביל היא צפויה להמשיך למשוך אליה אוכלוסייה חזקה ומשכילה מכל רחבי הארץ, ממש כפי שעשתה שכנתה נתניה.

    השקעה בקרקע בעיר ימים חדרה

    משקיעים שרוצים לרכוש קרקע בחדרה רוכשים קרקעות במתחם. מדובר על אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר שיכול לייצר עבור המשקיעים חיסכון משמעותי במחיר הדירה. משקיעים שרוצים לרכוש קרקע להשקעה בעיר ימים חדרה יכולים לחסוך עד 30 אחוז מעלות הדירה. למרות שמדובר על קרקע שאינה זמינה לבנייה באופן מיידי, עדיין מדובר על אחד מהאפשרויות הטובות ביותר השקעה בקרקע.

    עיר ימים חדרה מאפשרת למשקיעים שרוצים לרכוש קרקע במתחם, לרכוש זכות לדירה במחיר נמוך משמעותית מהמחיר של קרקעות באזור. זו בדיוק הסיבה שמקיעים רבים שרוצים לבחון השקעה בעיר ימים חדרה בוחרים לרכוש קרקעות להשקעה. בחלק מהמקרים המשקיעים רוצים לרכוש קרקע על מנת לייצר תשואה יפה עוד לפני תחילת הבנייה.

    תוכנית רובע הים חדרה – מה הופך אותה למבטיחה? 

    אם תתבוננו כיום במרחב שבין גבעת אולגה לנחל חדרה תוכלו למצוא שם את אחת מפנינות הנדל”ן היוקרתיות ביותר שקיימות בארץ – פרוייקט רובע הים השוכן בעיר חדרה. מיקומו של הפרויקט החדש פשוט מושלם, הן מבחינת העובדה שבמתחם קיימים בנייני מגורים ושטחי מסחר והן מהעובדה שתוכלו למצוא שם גם טיילת מרהיבה ופארק יפיפה. הפרויקט הנ”ל כבר אושר על ידי עיריית חדרה, מה שמעניק למשקיעים בפרויקט הרבה ביטחון ושלווה.

    מלבד זאת, עתידים להתקבל אישורים נוספים לבניית מלונות בקו המבנים הראשון שצמוד לים, כאשר בקומת הקרקע של בתי המלון צפויים להיות מבני מסחר לרוב – מה שהופך את ההשקעה בבתי המלון העתידיים לחכמה ביותר. כאמור, האזור המדובר מאופיין כאזור תיירותי שכולל מתחמי פנאי, בילוי ומגורים. האזור רווחי בשטחים ירוקים ומאירים, מה שמעלה את איכות החיים של התושבים במקום וממילא משפיע בקו ישיר על ערך הקרקע ופוטנציאל הרווח של המשקיעים העתידיים.

    מיקום מושלם לצד תשתיות יעילות – עוד על פרויקט רובע הים בחדרה

    אז במידה ואתם מאותם משקיעים שפספסו את עיר הימים בנתניה, לא כדאי שתעשו את אותה טעות פעמיים. פרויקט רובע הים בחדרה הוא אחד הפרויקטים שמושכים היום את עיני המשקיעים יותר מכל פרויקט אחר שרץ בשטחי במדינה. מלבד ההתעניינות הרבה שקיימת בעיר חדרה בשנים האחרונות, מערב חדרה מעולם לא היה אזור כל כך מבוקש כמו היום. מה מייחד כל כך את האזור הזה? התשובה פשוטה: תשתיות וקרבה לצירי תנועה מרכזיים – הן לכיוון צפון והן לכיוון דרום, ואיכות חיים אידאלית הכוללת מגורים בסמיכות לים במחירים פשוט נוחים!

    אז מה כולל הפרויקט? הפרויקט “רובע הים” בחדרה מתכנן להקים 10,000 יח”ד חדשות שעתידות להתווסף לעיר, כך שהעיר חדרה עתידה לקבל אליה בזרועות פתוחות עוד כ-35,000 תושבים חדשים. כמו כן, תזכה העיר חדרה לטיילת חופית חדשה, פארק אזורי הפרוס על פני 600 דונם, וכן כ-1,400 חדרים שיתווספו למלון הראשון שהוקם בעיר חדרה, שבנייתם מושלמת ממש בימים אלו. המלון המדובר יופעל על ידי הרשת העולמית – רמאדה.

     סטטוס הקרקע בתוכנית רובע הים חדרה – חד 2020

    לאורך חופה ההדור של העיר חדרה, המכונה “רובע הים” בפי ההמון, תוכלו למצוא היצע רחב של פרויקטים יוקרתיים המתוכננים לשמש כדירות נופש במתחמים שישכנו על פני חוף הים. נכון להיום קיימת בחוף פעילות ענפה ביותר הכוללת פעילות ימית מגוונת, שחלקה פועלת על ידי מועדוני גלישה ושיט שמסבים הנאה לחובבי הים.

    מבחינת סטטוס הקרקע בתוכנית רובע הים חדרה חד 2020, השטח המדובר כלול בתוכה אושרה כבר בחודש מאי בשנת 2014. מלבד אישור זה, קיבל המתחם אישור נוסף מהוועדה המקומית עבור התוכנית המפורטת שהוגשה לפניו – כאשר התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית. אם כן, נכון להיום, הקרקע שמוצעת לציבור הרחב תוכנית רובע הים חדרה קיבלה אישור למגורים, אך בשלב זה היא עדיין לא זמינה לבניה מיידית. הפרויקט היוקרתי הזה עשוי לשמש כמקפצת כניסה ורווח אדירה עבור משקיעים רבים, אנשים המעוניינים לשפר דיור ומשפחות שחשקה ליבן באזור האטרקטיבי בו נמצא המתחם. בימים אלה ממש מתבצע הליך של שיווק הקרקעות במתחם במחירים מיוחדים העומדים על 480,000 ₪ עבור יחידת קרקע השוכנת על הים בעיר חדרה – שעשה שמחיר דירה חדשה המונה 4 חדרים באותו איזור עומד על רף ה-2.5 מיליון שקלים.

    כאן המקום לציין שהעיר חדרה זוכה בשנים האחרונות לצמיחה אדירה בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל בחינוך ומסחר ועד פנאי, נופש וספורט. מחודש לחודש מעמדה של העיר חדרה משתפר בצורה עקבית הן בקרב מתעניינים בנדל”ן עבור מגורים והן עבור משקיעים מנוסים וממולחים. התחום שאולי משפיע בצורה הניכרת ביותר על ייחודיותה של תוכנית רובע הים חדרה והיא, המיקום הנהדר בו הוא שוכן. תוכנית חד 2020 צפויה להיבנות בצמוד לצירי תנועה משמעותיים הממוקמים בין צפון הארץ למרכזה; הוא שוכן בקו חוף ההולך ומתפתח בכל מה שקשור לבנייה לצורכי מסחר, מגורים ותעשייה – נתונים אלה משפיעים בצורה ניכרת על האטרקטיביות של האזור שמעלה את ערכו עשרת מונים ביחס לאזורים אחרים בארץ.

    תוכנית רובע הים חדרה חד 2020 – בואו נדבר על כמה נתונים

    רובע הים תוכנית חד 2020, או בשמו הראשון – פרויקט ימים, הוא למעשה פרויקט המתמקד בשכונות מגורים באזור מערב חדרה. הפרויקט מונה כ-10,000 יח”ד חדשות. מלבד זאת, בצמידות למתחם המדובר עתידים להיבנות פארק אזורי המתפרס על פני כ-600 דונם, בתי מלון וטיילת חופית.

    ( תוכנית חד 2020 להורדה – החברה הכלכלית חדרה ) 

    מי שלא מונח ברזי התוכניות ככל הנראה עוד לא שמע על כך שעיריית חדרה אשירה להעביר כ-8 מיליון ₪ עבור פיתוח המתחם במערב העיר, מתחם הממוקם מנחל חדרה ועד צפונית לגבעת אולגה (למעשה המתחם מתפרס על אזור רחב מאוד – כ-2600 דונם [!]).

    מבלי שנשים לב, תוכנית חדרה 2020 הפכה את רצועת החוף הממוקמת בצפון מערב העיר חדרה להיות אחת מרצועות החוף היותר מבוקשות לבנייה בישראל, מה שמסביר היטב את מגמת הפיתוח המתרחשת באזור. השילוב המנצח בדוגמת בנייה של נדל”ן מגורים יחד בסמוך לנדל”ן מסחרי הכולל: טיילות, מלונאות ומסחר – טומן לאזור מערב חדרה עתיד וורוד, מזהיר ואטרקטיבי – הן מצד איכות חיי התושבים במקום, ובן מצד הנגישות והקרבה לצירי תנועה מרכזיים, לצפון הארץ ולדרומה.

    רק כדי לסבר את האוזן, טומי לייטרסדורף, אדריכל ומתכנן ערים בסדר גודל עולמי שבין היתר תכנן את מתחם עיר ימים בנתניה (הפרויקט נחל הצלחה אדירה) – הוא זה שנבחר לתכנן הפרויקט היוקרתי רובע הים בעיר חדרה.

    להכות בברזל כשהוא חם, תוכנית חד 2020 רובע הים תופסת תאוצה!

    כאן המקום לציין שרכישה של מגרש להשקעה במתחם, תיתן לכם חיסכון משמעותי בכל הקשור לעלויות הדירה ולהוצאות מס רכישה. כבר כיום הקרקע מופשרת בשל תוכנית המתאר חד/2020 וייעודה הוא כמובן לבנייה. כמובן שקרבת השטח לתשתיות ולים משפיעה בצורה ישירה על שווי ערכה של הקרקע במתחם. אם תערכו חשיבה קצרה ותביאו בחשבון את מאפייני מיקום הקרקע האטרקטיביים בחדרה, יחד עם מצב התכנון המתקדם וקרבת הקרקע לתשתיות – ככל הנראה תגיעו למסקנה המהירה כי השקעה בקרקע במתחם רובע הים בחדרה היא השקעה על גבול ההכרחית.

    * מעודכן לשנת 2021

    המלצת קריאה:  מתחם אנרג’י פארק חדרה השוכן בצמידות לעיר ימים.

    ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. קרקע מאושרת מתארית לפני הפקדת תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל