פארק הייטק אשדוד

מאושר מתארית
שווק בהצלחה

מגרש 003F

עיר

אשדוד

סטטוס תיכנוני

זמין לבניה, לקראת קבלת היתר

משך הפרויקט משוער

4 שנים

רווח שנתי משוער

25%-30%

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    פארק הייטק אשדוד – העתיד כבר כאן!

    לאחר שמספר בלתי מבוטל של פרויקטי נדל”ן העונים להגדרה – “פארק ההייטק”, הוכיחו את עצמם כמוצלחים ורווחיים (הן עבור המשקיעים, והן עבור דיירי המקום), הטרנד הכי חם בעולם הנדל”ן- פארק הייטק, מגיע גם לאשדוד! על פי התוכניות, עתיד פארק הייטק אשדוד לשמש כמרכז ההייטק הגדול ביותר באיזור הדרום, וכן להוות מוקד משיכה משמעותי לתושבי האיזור כולו.

    להלן, דגשים חשובים אודות פרוייקט icon מן ההיבט התכנוני/לוגיסטי:

    1. שטח  פארק הייטק אשדוד הינו 133 דונם שעל פניהם הוא עתיד להשתרע.
    2. סוג הנדל”ן המתוכנן להיבנות במסגרת פרויקט icon שם דגש על מבני הייטק לצד שטחי מסחר וכן תעשייה עתירת ידע.
    3. בעניין צפי האכלוס של  פרויקט icon, ההערכות נכון להיום עומדות על כ-20,000 אנשים העובדים בפארק הייטק אשדוד וסביבתו.
    4. מבחינת המיקום – המיקום של פארק ההייטק לא יכול להיות מושלם יותר. פארק הייטק אשדוד ממוקם ברובעה המרכזי של העיר אשדוד, בצמידות לתחנת הרכבת, בסמיכות לבית החולים אסותא, למכללת סמי שמעון (SCE), מחלף עד הלום ולמרכז הקניות הידוע – BIG FASHION. אם כן, בכל מה שקשור למיקום הפרויקט – אין ספק שמדובר על איזור אטרקטיבי ומבוקש.

    מנסיוננו רב השנים בתחום, הכולל מספר רב של פרויקטי נדל”ן מסחרי אשר נחלו הצלחה, הרי שלהשקפתנו ישנם מספר יתרונות אשר נובעים מנתוני פרויקט icon שציינו לעיל:

    ראשית, העובדה שפרויקט icon ממוקם בסמיכות לאזורים פעילים ומרכזיים בעיר, תורמת עשרות מונים לאטרקטיביות שלו.

    שנית, קרבתו של פארק הייטק אשדוד לנמל אשדוד- שהינו הנמל הגדול בישראל, צפויה למשוך חברות רבות שעוסקות ביבוא וביצוא של סחורה. חברות אלו יבקשו להתמקם קרוב לנמל ולהשכיר משרדים באזור. שלישית- האכלוס הצפוי של כ- 20,000 עובדים בסביבת פארק ההייטק, גם הוא צפוי להעלות את גובה הביקושים להשכרת משרדים.

    פארק הייטק אשדוד – השקעה נכונה (!)

    ישנם מספר יתרונות מהותיים לפרויקט icon בפארק ההייטק שבאשדוד, אשר מגבירים את כדאיות ההשקעה בו; מושכלות יסוד בעולם הנדל”ן (ובפרט כאשר מדובר בנדל”ן מסחרי) כי מיקום הנכס והנגישות אליו מהווים פרמטר שהוא בבחינת “אבן יסוד”.

    במקרה שלנו- מבנה הפרויקט עתיד להיבנות במרחק של דקות הליכה ספורות מתחנת הרכבת אשדוד, ובכך תתאפשר גישה מיטבית לעובדים המקומיים ולמבקריהם.

    זאת ועוד, פרויקט icon מיועד להיבנות בסמיכות לתשתיות וצירים מרכזיים, כמו: צומת עד-הלום, כביש 4, מסוף REWAY – פרויקט התחבורה הירוקה ועד. היתרונות הגיאוגרפיים הללו אינם תוצאה של “יד המקרה”, אלא תוכננו לאחר השקעת מחשבה רבה על יצירת נגישות של מתחם פארק ההייטק, עבור עובדי המתחם העתידיים ולרבות המבקרים, לכשיבקשו אלו להגיע לאזור בקלות וללא סרבול.

    כך שלא צריך להיות “גאון גדול” כדי להיווכח שמדובר בהזדמנות חד פעמית ונדירה להשקעה בפרויקט בקנה מידה רחב שלא נבנה כמותו בארץ לפני כן (כל שכן כשהמחירים הם אטרקטיביים במיוחד), לדוגמה: משרד שגודלו מאה מ”ר ניתן לרכוש בסכום כספי בשווי עלותו של משרד בגודל שהינו כמעט כפול.  על כן, מקום בו התשואות נשוא פרויקט icon עתידות להיות גבוהות במיוחד- הרי שזו הזדמנות משמעותית עבור מי חדי הבחנה בעולם הנדל”ן.

    פרויקט ICON בפארק הייטק אשדוד – המיקום אומר הכל

    פארק הייטק אשדוד
    פארק הייטק אשדוד

    חרף השתייכותה הגיאוגרפי של אשדוד לאזור הדרום בארץ, הרי שעיר זו עודנה מצויה במרחק לא רב לכלל היישובים הממוקמים במרכז הארץ (מבחינת זמני הנסיעה וההגעה), לרבות אזור השפלה. נכון להיום, מבחינת מספר התושבים בעיר תופסת אשדוד את המקום החמישי והמכובד במדינת ישראל, כאשר מתגוררים בה כרבע מיליון תושבים בקירוב.

    למרות שאשדוד מכילה עסקים מגוונים ותושבים רבים המתגוררים בתוכה, היא אינה כוללת שטחי משרדים ובנייני מסחר אשר מספקים מענה הולם לפעילות העסקית שמתקיימת בעיר. כך נוצר המצב שרבים מתושבי העיר נאלצים לנסוע מדי יום למקום העבודה שלהם אשר מצויה בערים אחרות, לעיתים אף ערים מרוחקות. אשר על כן, הקמתו של פרויקט אשר עתיד לרכז בתוכו פעילות מסחר ענפה בעיר אשדוד, מספק פתרון עסקי לתושבי העיר והאזור, שבאמצעותו ההתפתחות העסקית והיזמות העצמאית של תושבי העיר תגדל פלאים.

    אם אתם שוקלים ברצינות קניית משרד להשקעה המאמר הזה חובה עבורכם!

     

    פארק ההייטק באשדוד פותח את שעריו לקהל המשקיעים הרחב

    כבר עכשיו, בזמן כתיבת שורות אלו, שטחי משרדים בפרויקט נמכרים בצורה מרשימה – והמשקיעים, שייכים לכל קצוות האוכלוסייה. מדוע אנו מציינים זאת? כי ניתן לחשוב שהשקעה בנדל”ן שייכת לאנשי מסחר ממולחים שהגב הכלכלי שלהם יציב מאוד – ולא היא. בין המשקיעים בפרויקט, תוכלו למצוא אנשים שעונים להגדרה לעיל, דהיינו כאלה שמחזיקים כבר במספר נכסי נדל”ן באזורים שונים, והחידוש הגדול – תוכלו למצוא שם גם סטודנטים שהשכילו להבין את פוטנציאל ההשקעה האדיר שטמון בפרויקט זה.

    בעולם הנדל”ן ככל שהפרויקט הולך ומתקדם ופיתוחו צועד לעבר השלבים הבאים – הרוכשים העתידיים ישלמו הרבה יותר ממחיר ההשקעה, והמשקיעים ממילא ירוויחו. כאן המקום לציין שאם תערכו סקירה מקיפה אודות מחירי ההשקעה הנדרשים בשאר הפרויקטים מסוג זה בארץ, תוכלו לגלות שבפרויקט שלנו ההשקעה שתידרש מהמשקיעים נמוכה בצורה משמעותית מזו שנדרשת בשטחי נדל”ן אחרים ברחבי הארץ. ומה לגבי התשואות? אל דאגה, התשואות מוערכות באחוזים מדהימים המגיעים לכמה מאות אחוזי תשואה. כשמציאה כזו נמצאת מול העיניים לא מומלץ להיות מאלה שהצטערו למפרע על כך שפספסו את עסקת חייהם ואפילו לא התרשמו ממנה.

     

    האם נכון להשקיע בפארק הייטק אשדוד עוד טרם בנייתו?

    רכישה של נכסי נדל”ן פוטנציאליים שטרם שתהליך בנייתו טרם מציג מציאות שמשקיעים רבים לעיתים תוהים על קנקנה. יחד עם זאת, נראה שמבחינה כלכלית ייתכן מאוד וזו תהיה החלטה חכמה, משום שאל מול הסיכונים המעטים שקיימים ישנם המון יתרונות.

    אחד היתרונות העיקריים שהליך זה הוא, העובדה של קניית נכס או שטח שתהליך סיומו עוד לא התממש, מהווה חיסכון אדיר עבור הבוחרים להשקיע באפיק זה. כידוע, ככל שפארק הייטק אשדוד נמצא יותר “בחיתוליו” – כך העלות שלו תהיה נמוכה יותר ואפשרות התשואה והרווחים תהיה גבוהה יותר.

    לא פעם ולא פעמיים משקיעים שונים ואנשים מן המניין מופתעים מאוד לשמוע את מחירו של נכס מסוים ביחס למחירו המקורי, כשהוא היה עוד רק ברמת התכנון. בכל הקשור לפרויקט ICON כדאי לדעת שתוכניות הפרויקט קיימות וכל המעוניין לשמוע פירוט עליהן יוכל לקבל זאת בשמחה. באמצעות המידע הזה תוכלו לקבל מבט מקיף יותר על הפרויקט היוקרתי שעתיד לקום באשדוד.

    אז במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע מפורט אודות הפרויקט פרויקט ICON השוכן בפארק ההייטק באשדוד, צרו עמנו קשר.

    לקריאה נוספת עבור השקעה בפרויקט ICNO במתחם אנרג’י פארק חדרה הקליקו כאן >>

    בשנת 2021 ממשיכים קדימה: גמר תכנון קומתי טרום היתר

    קומה א' פארק הייטק אשדוד
    קומה ב' פארק הייטק אשדוד
    קומה ג' פארק הייטק אשדוד
    קומה ד בפארק הייטק אשדוד
    הקודם
    הבא
    ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. זמין לבניה, לקראת קבלת היתר

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל