אנרג’י פארק חדרה

מאושר מתארית
פריסייל

תוכנית חד\1300, מגרש 1002

עיר

חדרה

סטטוס תיכנוני

זמין לבניה, לקראת קבלת היתר

משך הפרויקט משוער

4 שנים

רווח שנתי משוער

25%-30%

מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


    ניווט מהיר

    מפתח מרכזי לזיהוי עיר בעלת פוטנציאל טוב להשקעה, הוא כאשר אנשים ופעילות עסקית מתחילים לשכון בה, אחד ליד שני. וזה בדיוק מה שקורה במתחם אנרג’י פארק חדרה בתכנית חד/1300. על סמך נתוני שנת 2017 של הלמ”ס דורגה חדרה כעיר החמישית בישראל בשיעור ההגירה החיובית אליה. וכשהביקוש עולה, מתרחבת גם הבנייה- לפי הלמ”ס, מאפריל 2018 עד מרץ 2019 עלה ב-42% מספר התחלות הבנייה בעיר ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. כחלק מהתפתחות העיר ומנהירת האוכלוסייה החדשה, רובה במצב סוציו-אקונומי גבוה, הופכת חדרה בהדרגה למובילה אזורית בתחומי איכות החיים, החינוך והתעסוקה. מתחם אנרג’י פארק חדרה בתוכנית חד/1300 הינו פרויקט הקמה של מרכזים מסחריים ובנייני משרדים של עד 24 קומות הממוקם בצמידות לתחנת הרכבת של חדרה, השוכנת בצד המערבי של העיר, מזרחה לכביש החוף.    

    מתחם אנרג’י פארק חדרה – פוטנציאל אדיר עם רף כניסה נמוך

    משקיעי נדל”ן עם ראיה חדה והבחנה מדויקת כבר איתרו מזמן את הפוטנציאל העסקי האדיר שטמון בפארק אנרג’י בחדרה. רבים וטובים מהם כבר מצאו את דרכם להשקיע בפארק, המגלם רף כניסה להשקעה נמוך, וכמובן – פוטנציאל תשואה והשבחה אטרקטיבי ומהותי במיוחד. אם אתם רוצים למצוא סימן בולט לצמיחת המשק הישראלי והאיתנות שלו, ללא ספק תוכלו למצוא אותו בפריחת מתחמי התעסוקה, המסחר והמשרדים ששוכנים מחוץ לגבולותיו של גוש דן. קחו למשל את כביש תל-אביב חיפה, בשנות התשעים הרצליה חוותה פריחה גדולה בתחום התעסוקה ששכן בתוכה, כך קורה גם כיום בנתניה – הם ההתבוססות והשיפור בתשתיות, בתחבורה וברכבת גם המתחם של העיר נתניה זוכה לצמיחה יפה. נראה שבימים אלה העיניים כולן נשואות לחדרה, ובצורה ספציפית יותר: למתחם התעסוקה אנרג’י פארק בעיר חדרה.

    בטח אתם שואלים – למה דווקא חדרה Energy Park?

     למי שלא זוכר, בשנים האחרונות העיר חדרה הפכה להיות אחת הערים המרכזיות והחשובות במרחב צפון-שרון, זאת בזכות קצב הגידול המשמעותי באוכלוסים שמתחולל בעיר, קצת המסתכם נכון להיום בכ-15% זאת במשך זמן הקצר מעשור (!). בימים אלה מתגוררים בחדרה כ-92,000 תושבים, וההערכות מורות על כך שעם סיום הליך השלמת תוכנית המתאר שכוללת בניה של 23,000 יח”ד – יקפוץ מספר התושבים בעיר ל-180,000 איש. אז מי עבר לעיר חדרה בשנים האחרונות? ראשית, יש לציין שחדרה ללא ספק זכתה לרווח הגדול ביותר מעלית המחירים במרכז. האוכלוסייה שעברה לעיר בשנים האחרונות מאופיינת במשפחות צעירות, חזקות כלכלית ומשכילות שחיפשו את שלושה יתרונות בחבילה אחת: מגורים בשרון, סמוך לצירי תנועה ראשיים; סביבת מגורים חדשה ומודרנית; ואחרון – חברה ותשתיות חינוך מצוינות. שיעור הגידול המוגבר בעיר הביא לצורך החיובי להקים 2 שכונות ענקיות חדשות: שכונת הפארק ועין הים, וכן תנופה אדירה של התחדשות עירונית ובנייה בשכונות הוותיקות יותר בעיר.
    אנרג'י פארק חדרה
    נגישות מקסימלית לתחבורה ציבורית

    אנרג’י פארק חדרה – מחולל הצמיחה של העיר

    בשביל להעניק מענה לשיעור הגידול המדהים בעיר וכן לפוטנציאל הגדול שהאוכלוסייה החדשה מגלמת, יזמה העיר חדרה תוכנית מתאר עירונית הנקראת חד/2020. בלב התוכנית תוכלו למצוא הקמה של פארק תעסוקה,  כזה שיהיה ללא ספק הגדול בישראל ויציע לקהל הרחב מאות אלפי מ”ר לשימושים עסקיים שונים, כגון: עסקים ומשרדים, מתחמי תעשייה, בילוי, תרבות ומסחר, מרכז לוגיסטיקה גדול, שטחים ציבוריים, ואיך לא – מרכז תחבורה שכוללת את תחנה מרכזית חדרה, תחנת הרכבת שסמוכה למתחם ועוד. אם יש גוף שכדאי שיעמוד מאחוריך, בייחוד בעולם הנדל”ן הוא – העירייה. אז מה יחס העירייה למתחם פארק אנרג’י חדרה? שימו לב לשורות הבאות. עיריית חדרה הציבה לעצמה יעד לפתח את כל מה שקשור לפעילות הכלכלית שמתרחשת בעיר, זאת בשביל מטרה מאוד ברורה – להשאיר בעיר את האוכלוסייה הצעירה והחדשה. אז מה עשתה העירייה? בנתה העירייה מסלול ירוק עבור העסקים בעיר שמטרתו לעזור לבעלי העסקים להקים עסק בעיר במהירות ובקלות, כך שתמיכת העירייה באנרג’י פארק חדרה ברורה מאוד. מלבד זאת, במשק הישראלי קיימים תאגידים בולטים, שיחד עם חברות היי-טק עולמיות, תרים אחרי תחמי עבודה בסגנון מודרני ובמחירים אטרקטיביים – אלה מסתובבים בפארק בשביל להניח את רגלם על המשרד החדש בו הם ישכנו. גופים אלה הרואים את המתחם, נגישותו לעורקי תחבורה ראשיים וכן את האוכלוסייה האיכותית ששוכנת בעיר –  מזהים בו מכלול יתרונות רב המוביל אותם אחד אחרי השני להתעניין במתרחש בו. דרך אגב, זה בדיוק מה שקרה פארק הייטק אשדוד (פרויקט שהובלנו בהצלחה)

    אנרג’י פארק חדרה חד/1300 – מדוע עדיף לי להשקיע בפרויקט לעומת השקעה פרטית בנדל”ן בחדרה כמו בדירת מגורים למשל?

    בסופו של יום, כלל ההשקעות בנדל”ן נמדדות ומוכיחות את עצמן כמשתלמות לפי פרמטר התשואה. שכן, מטרת ההשקעה בשורה התחתונה היא, יצירת תשואה חודשית/שנתית גבוהה, אשר מושגת לרוב באמצעות השכרת הנכס בו בחרתם להשקיע. מהבחינה הזו, ההזדמנות להשקיע במתחם אנרג’י פארק חדרה חד 1300 שהוא נדל”ן מסחרי, היא כדאית בהרבה יותר מכל השקעה נדל”נית אחרת בעיר חדרה, שכן התשואה האפשרית של נדל”ן עסקי גבוהה יותר מאשר הנדל”ן הפרטי – האפשרות היא לתשואה של כ-8-10% בשנה, כשלהבדיל בנדל”ן למגורים התשואה השנתית עומדת לרוב על 3-5%. כמו כן, ברוב המכריע של המקרים, אנשים אשר שוכרים נדל”ן למטרות עסקיות (דהיינו, נדל”ן מסחרי) יבקשו חוזה ארוך טווח, לעומת שוכרים בדירות מגורים. כך שפרט לפוטנציאל התשואה הגבוה בהשוואה לנדל”ן מגורים, השקעה בנדל”ן מסחרי מאופיינת גם ביתרון שחוסך מכם את החיפוש אחר שוכרים חדשים אחת לשנה, ומאפשר לכם ליהנות מתשואה מוצלחת אשר משולבת ביציבות כלכלית.

    הצלחתם לסקרן אותי, ישנם עוד פרטים על פרויקט אנרג’י פארק חד/1300 שחשוב שאדע?

    בהחלט! תוך כדי כתיבת שורות אלו עיריית חדרה מקדמת תוכנית חשובה מאוד להכפלה של זכויות הקרקע עבור שימושים מעורבים, לטובת מתחם אנרג’י פארק חדרה. כלומר, רכישת נדל”ן מסחרי במתחם אנרג’י פארק, צפויה להקנות לרוכשים רווחים נוספים בהשקעה, זאת בדמות קבלת זכויות בנייה נוספות. עוד חשוב לציין כי נכון להיום המגרש מופשר וזמין לבנייה. יתרון נוסף ומהותי הוא, שהחברה הכלכלית ועיריית חדרה יצרו תמריצים שונים כדי לעודד יזמות בעיר, למשל: ארנונה חוזרת המיועדת לאחזקתו וניהולו של אנרגי פארק שבעיר; מסלול ירוק שנועד לקדם את התכנון; שירותים רחבים שיקבלו העסקים ממנהלת המתחם; הקמה של מרכז הכשרה עבור עובדים מענף האנרגיה, ועוד. להלן הדמיות מפרויקט הדגל שאנו מובילים במתחם אנרג’י פארק:
     אנרג'י פארק חדרה ICON
    אנרג’י פארק חדרה ICON
    הנתונים הללו יחד עם העובדה שמדובר על מתחם שממוקם בלב הארץ, צמוד לכביש החוף ולרכבת ובסמיכות לדרכי נגישות וגישה חדישים – כל אלה מסמנים עתיד מזהיר לאנרג’י פארק חדרה כמתחם שמאופיין בסביבת תעסוקה ומגורים ייחודית, כזו שפורצת דרך חדשה בכל מה שקשור שימושים – דרך הנכונה הן לדיירים וסוחרים והן ליזמים ובעלי קרקעות.   לפרטים נוספים והצטרפות לקבוצת הרוכשים שלנו בפרויקט אייקון צרו עמנו קשר.  * עדכון – נכון  ל 29/01/2021 מעל 70% מפרויקט Energy Park נמכר. קישור לדף המפרט את מודל ההשקעה  קישור לתכנית מפורטת חד 1300   
    ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. זמין לבניה, לקראת קבלת היתר

    מלאו את הפרטים וקבלו מידע מקיף על הפרויקט:


      פרויקטים נוספים:

      פארק עסקים מת”מ 2

      תוכנית חפ' 1704 ג'

      מכירה מוקדמת

      אבן יהודה

      מספר תוכנית 457-0497610

      מכירה מוקדמת

      ICON מתחם התחנה בנימינה

      תוכנית 353-0581801, מתחם 10

      מכירה מוקדמת

      אנרג’י פארק חדרה

      תוכנית חד\1300, מגרש 1002

      מאושר מתארית
      פריסייל

      קדמת ביאליק

      תוכנית ק/428

      בתיכנון
      פריסייל

      תוכנית חדרה רובע הים – עיר ימים חדרה

      תוכנית חד\2020

      בתיכנון
      פריסייל