קרקעות למכירה

כאשר משקיעים בוחנים מספר אפיקי השקעה שונים בנדל”ן, אחת ההשקעות שיכולות להניב את התשואה הגבוהה ביותר היא השקעה בקרקע. הגידול בביקוש לדירות גורם למשקיעים רבים להבין לגבי הפוטנציאל של השקעה בקרקע ורבים מהם מחפשים קרקע להשקעה.
אם אתם רוצים לבחון את הנקודות החשובות לפני שמבצעים רכישה של הקרקע, הכנו לכם מספר פרמטרים שחשוב לבדוק. בנוסף תוכלו לבדוק לגבי סוגים שונים של קרקעות למכירה עם פוטנציאל לייצר רווח גבוה על ההשקעה ולבחור את ההשקעה המתאימה עבורכם.

קבלו מידע נוסף על קרקע להשקעה

קרקעות למכירה – סטטוס הקרקע

הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא לגבי הסטטוס התכנוני של הקרקע. במידה ומדובר על קרקע חקלאית חשוב להבין שמדובר על השקעה בסיכון גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבמידה ורכשתם קרקע חקלאית שאיננה נמצאת בתהליך הפשרה יכול לקחת זמן רב עד שהיא תאושר לבנייה.
משקיעים רבים מעדיפים להימנע מסיכון גבוה של השקעה בקרקעות חקלאיות ומעדיפים להשקיע בקרקע המאושרת לבנייה. גם כאן חשוב לוודא שמדובר על קרקע הזמינה לבנייה באופן מיידי, כי במקרים מסוימים גם לאחר הפשרת הקרקע יש תהליך עד לקבלת אישור לבנייה.

 

מיקום של הקרקע

כאשר בוחנים נדל”ן להשקעה הדבר הראשון שהמשקיעים בודקים הוא לגבי המיקום. גם במקרה של קרקע להשקעה חשוב לוודא שאתם רוכשים קרקע במיקום מרכזי. למרות שלקוחות רבים מעדיפים במקרים מסוימים להשקיע בקרקעות גם באזור הצפון, חשוב לוודא שיש ביקוש מתאים באזור בו אתם רוכשים את הקרקע.
לרוב כאשר מדובר על קרקע להשקעה עדיף להשקיע בעיר שכוללת תוכנית מתאר ויש לה תכנון לגבי הפשרת קרקעות. אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על קרקע להשקעה תוכלו לבדוק לגבי המדריך המלא להשקעה בקרקע.
בכל מקרה לפני שאתם מבצעים את הרכישה של הקרקע מומלץ לקבל ייעוץ של אנשי מקצוע המתמחים בהשקעה בקרקע לגבי העסקה. במקרה של השקעה בקרקע חשוב לוודא מספר פרמטרים חשובים שיכולים לגרום לכם לבצע את העסקה בצורה הטובה ביותר.

עלות העסקה

אם החלטתם להשקיע בקרקע חשוב לקבל את כל הנתונים כדי להבין לגבי עלות העסקה. במקרים מסוימים עלות הקרקע יכולה להיות זולה באופן יחסי אבל ההוצאות הנוספות יכולות לשנות בצורה משמעותית את עלות העסקה. בנוסף לעלות הקרקע צריך לוודא לגבי הוצאות נוספות כמו מס רכישה ועלויות פיתוח של הקרקע, היטל השבחה והוצאות נוספות של אנשי מקצוע שונים.

קרקעות למכירה בצפון

אם אתם רוצים להשקיע בקרקע באזור הצפון תוכלו לאתר מספר קרקעות למכירה בצפון. כאשר משקיעים באזור הצפון חשוב לוודא שמדובר על מיקום עם ביקוש גבוה. הסיבה לכך היא שיש אזורים בצפון שנמצאים בתכנון להפשרה של הקרקע ויש אפשרות לייצר רווח משמעותי לאחר ההפשרה. עם זאת חשוב לוודא לפני שבודקים על הקרקע לגבי האפשרויות השונות ולוודא שקיבלתם את כל המידע החשוב ביותר.
מכיוון שמדובר על השקעה עם סיכון גבוה באופן יחסי חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמבצעים את ההשקעה. לאחר שתבדקו לגבי מספר קרקעות למכירה בצפון תוכלו להבין האם מדובר על השקעה המתאימה לכם.
תוכלו לקבל מידע נוסף על קרקעות למכירה בצפון.

קרקעות למכירה ברעננה

אם אתם מחפשים קרקע להשקעה במיקום מרכזי תוכלו לקבל מידע על קרקעות למכירה ברעננה. למרות שמדובר על מיקום מרכזי עם ביקוש אדיר לדירות, רעננה עדיין נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר להשקעה. אפשר למצאו מגוון של קרקעות למכירה ברעננה בפרויקטים שונים בעיר.
הפרויקט המבוקש ביותר ברעננה הוא פרויקט רעננה מול הפארק הנקרא גם רע/2020 המאפשר הזדמנות השקעה למשקיעים שמעוניינים להשקיע ברעננה. התוכנית אושרה בשנת 2016 והיא הולכת לכלול בנייני דירות ומתחמי משרדים ומסחר. הקרקע אינה זמינה לבנייה אבל מאפשרת למשקיעים לקבל הזדמנות לרכוש קרקע ולייצר רווח משמעותי לאחר קבלת אישור לבנייה.

קרקעות למכירה בחדרה

העיר חדרה הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המבוקשים ביותר עבור משקיעים שונים. בעיר קיימים מספר אפשרויות השקעה שונות כמו פרויקט עיר ימים חדרה שהולך להגדיל בצורה משמעותית את כמות התושבים בעיר. מדובר על אחד הפרויקטים הגדולים ביותר בחדרה שכולל בנייה של 10,000 יח”ד.

פרויקט נוסף הוא אנרג’י פארק בחדרה שמייצר הרבה מאוד עניין עבור משקיעים. מדובר על קרקע הזמינה לבנייה באופן מיידי. המתחם הולך לכלול מגורים, משרדים ומסחר והולך לייצר תנופה אדירה לפיתוח העסקי של חדרה ומאפשר למשקיעים לייצר תשואה משמעותית על ההשקעה.

תוכלו כבר עכשיו לקבל מידע נוסף על אנרג’י פארק חדרה.

בנוסף תוכלו כבר עכשיו ליצור איתנו קשר ולקבל את המידע החשוב על קרקעות למכירה. אנחנו נסביר לכם לגבי מה חשוב לבדוק בשביל שתבצעו את ההשקעה הטובה ביותר. צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר.