תוכנית הר 1202 הוד השרון

כאשר אתם רוצים לבצע השקעה בקרקע, חשוב לבחון מספר נתונים חשובים כדי לוודא שמדובר על ההשקעה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים קרקע להשקעה לפני שינוי ייעוד תוכלו לבדוק לגבי השקעה בקרקע בהוד השרון. אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר הוא תוכנית הר 1202 הוד השרון שמייצרת הזדמנות מדהימה להשקעה.

הוד השרון היא אחת הערים המבוקשות ביותר להשקעה ומושכת משקיעים רבים. אחד המתחמים המבוקשים ביותר להשקעה בהוד השרון הוא מתחם 531 המוכר בשם תוכנית הר 1202 הוד השרון. הפרויקט מציע אפשרות השקעה מאוד אטרקטיבית ומשקיעים רבים מעוניינים לבצע השקעה בפרויקט.

קצת על הפרויקט

תוכנית הר 1202 הוד השרון ממוקמת בחלק הצפון מזריע של הוד השרון ונמצא בסמוך לכביש 40 ושכונת גיל עמל. עתודת הקרקע של המתחם שינתה את הייעוד שלה וכרגע היא מיועדת לבנייה. עם זאת חשוב לציין שיש עוד מספר אישורים שצריכים להתקבל לפני שהתוכנית תאושר לבנייה מיידית.

הקרקע כוללת מעל 1,200 דונם המיועדים לבניה של מגורים ומסחר. התוכנית הולכת לכלול 4,200 יח”ד ו 250,000 מ”ר של שטחי תעשיה ושטחים ציבוריים. למרות שהמתחם נמצא בשלבים מתקדמים חשוב לוודא עם העירייה לגבי השינויים השונים בפרויקט ולגבי התקדמות הפרויקט.

סטטוס התוכנית

תוכנית הר 1202 הוד השרון נמצאת בשלב תכנון מתקדם. בשנת 2015 הייעוד של הקרקע שונה מקרקע חקלאית לקרקע לבנייה ואושרה תוכנית המתאר של הפרויקט. הקרקע אושרה לבנייה ע”י הוועדה המחוזית ולמרות זאת היא עדיין לא מופשרת ולא זמינה לבנייה באופן מיידי.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים את ההשקעה בפרויקט?

תוכנית הר 1202 הוד השרון היא הזדמנות שמושכת משקיעים רבים, עם זאת חשוב מאוד לוודא את כל הנתונים לפני שמשקיעים בפרויקט. חשוב לוודא שגוש החלקה שקיבלתם נמצא בתוכנית של העירייה לבנייה. במקרים מסוימים חשוב לוודא את הנתונים עם העירייה כדי לוודא שקיבלתם את המידע החשוב ביותר.

קרקע להשקעה בהוד השרון – מידע נוסף

אם החלטתם שאתם רוצים לרכוש קרקע בפרויקט, חשוב לקבל את הייעוץ המתאים ולבדוק את הנתונים החשובים. אחד הדברים שחשוב לבדוק הוא שאתם רוכשים קרקע בבעלות פרטית ולוודא לגבי המיקום המדויק של הקרקע. במקרה בו אתם רוצים לרכוש מחברה המציעה “זכות לדירה” חשוב לוודא האם השטח שרכשתם הוא אכן מספיק לבנייה של דירה. לרוב לפני הקרקע מאושרת לבנייה קשה להבין במדויק מה בדיוק השטח הנדרש כדי לקבל זכות לדירה, לכן חשוב להבין את הנתונים השונים ולבצע את ההשקעה המתאימה לכם.

תוכלו לקבל כבר עכשיו מידע נוסף על מספר פרויקטים נוספים להשקעה ולבחון לגבי ההשקעות השונות. תוכלו לקבל את המידע החשוב על פרויקטים הנמצאים בסטטוס תכנוני מתקדם ולבצע השקעה שיכולה לייצר תשואה משמעותית. עם זאת בכל מקרה של השקעה בקרקע חשוב לקבל את הייעוץ של אנשי מקצוע שונים.
צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר על קרקעות להשקעה.

רוצים לבדוק לגבי פרויקטים נוספים בהוד השרון?

תוכלו לבדוק לגבי תוכנית הר 400 בהוד השרון המציעה למשקיעים אפשרות לרכוש קרקע בפרויקט ולייצר רווח יפה על ההשקעה בהוד השרון.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. קרקע מאושרת מתארית, אינה זמינה לבניה