רובע הים חדרה – מידע נוסף

כאשר אתם רוצים להשקיע בקרקע, חשוב לבדוק מספר פרמטרים שונים כדי לוודא שמדובר על קרקע שיכולה לייצר עליית ערך. אם אתם רוצים לקבל את הנתונים בצורה טובה יש מספר דברים שחשובים לבדוק על הייעוד של הקרקע ולהבין שאתם יכולים לייצר תשואה יפה.

קבלו מידע נוסף על רובע הים בחדרה

מה הפרמטרים החשובים בהשקעה בקרקע

1. ייעוד הקרקע
אם אתם רוצים למצוא קרקע להשקעה, חשוב לבדוק את הייעוד של הקרקע. אם מדבור על קרקע חקלאית אז גם המחיר של הקרקע יהיה נמוך יותר. הסיבה לכך היא שמדובר על קרקע שלא מאושרת למגורים לכן המחיר שלה נמוך באופן משמעותי. אפשר לבדוק על קרקעות שמאושרות למגורים ולבדוק לגבי המצב התכנוני של הקרקע. יש מקרים בהם קרקע מאושרת למגורים אבל עדיין מדובר על תהליך עד שהקרקע תהיה זמינה לבנייה באופן מיידי. חשוב לבדוק את הנתונים כי יש השפעה על מחיר הקרקע לפי המצב התכנוני שלה. אתם יכולים לבדוק לגבי השקעה שיכולה גם להתאים לכם מבחינת סוג הקרקע ולהבין האם מדובר בהשקעה טובה.

2. תבדקו את האזור
חשוב להכיר את האזור בו אתם רוצים להשקיע. הסיבה לכך היא שיש משמעות גדולה לביקושים שיש באזור. אם מדובר על אזורים עם ביקוש גבוה כמו קרקע להשקעה ברעננה, אתם יכולים להבין שמדבור על קרקע שהשווי שלה יהיה גבוה אם היא תהיה מאושרת לבנייה. חשוב שתבינו מה העלויות של קרקעות באזור ואם מדובר על השקעה שיכולה לייצר לכם תשואה יפה. חשוב מאוד לקבל את המידע על התכנון של העירייה, כי במידה ואתם רוצים להשקיע בקרקע חשוב להבין אם מדובר על עירייה שרוצה לקדם את הפרויקט. תבדקו לגבי קרקעות נוספות באזור ומה התכנון של העירייה לגבי בנייה באזור. אם אתם תקבלו את המידע ותבינו שהעירייה רוצה לקדם את הקרקע באזור בו אתם רוצים להשקיע, דובר על קרקע שיכול להיות מאושרת לבנייה, לכן יש לכם אפשרות לייצר תשואה יפה על הקרקע בה אתם רוצים להשקיע. תוכלו לקבל את המידע מהעירייה ולהבין אם מדובר על קרקע שתהיה מאושרת לבנייה.

3. חלקה שלמה
אחד הדברים החשובים ביותר לבדוק שאתם רוצים להשקיע בקרקע הוא לגבי החלקה. אם מדובר על חלקה שהיא שלמה המחיר של הקרקע יכול להיות גבוה יותר. עבור המשקיעים זו הזדמנות טובה יותר, הסיבה לכך היא שיש מספר בעלי קרקעות על חלק מסוימת יכול להיות קושי בתחילת הבנייה בגלל מספר בעלי קרקע שונים. אם אתם רוצים לרכוש קרקע שאתם תדעו שאתם יכולים להגיע לשלב של הבנייה בצורה הטובה ביותר, תוכלו לרכוש את הקרקע מחברה שיש לה חלקה בשלמות. הסיבה לכך היא שכאשר מדובר על חלקה בשלמות לא צריך לקבל אישור של מספר גדול של בעלי קרקע אלא להתחיל לבנות באופן מידי ברגע שמקבלים את אישור הבנייה. חשוב לבדוק לגבי החלקה ולקבל את המידע על הקרקע.

רוצים לקבל מידע נוסף על קרקע להשקעה?

צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו מידע על רובע הים בחדרה.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. קרקע מאושרת מתארית לפני הפקדת תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה