אחד הענפים החזקים ביותר בתחום הנדל”ן, ללא ספק הוא תחום הקרקעות למכירה. עולם הקרקעות למכירה מאופיין מצד אחד בדרגת סיכון יחסית גבוהה ומורכבת, ומאידך – הוא מתפאר כבעל פוטנציאל אדיר ליצירת עסקאות אטרקטיביות ומיוחדות. אז למה רוכשים קרקע בכלל? הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות; ייתכן ומטרתכם היא להיכנס לבית עצמו ולאכלס אותו, וייתכן שמטרת הבנייה נועדה להוות עבורכם נכס מסחרי שיניב תשואה יפה. בכל אופן, רווחים נאים טמונים תחת רגליו של ענף נדל”ן זה.

חשוב לציין, רכישת קרקע איננה פעולה מידית ומהירה, היא דורשת המון סבלנות, פקחות, חשיבה לטווח ארוך ונחישות. מדוע? מפני שתהליך של הפשרת קרקע יכול להימשך גם כמה שנים טובות.

קרקעות למכירה: בצעו מחקר מקיף לפני רכישת קרקע

כמו ברוב תחום הרכש והקנייה, אנו נוהגים לבצע מחקר מקיף על מוצר אותו אנו מעוניינים. בין אם מדובר על רכב, פלאפון או כל מוצר אחר יקר ערך – אנו עורכים סקר שוק, בודקים מה נותני השירות מציעים לנו – ומחליטים. עולם רכישת הקרקעות בהיבט זה איננו שונה. גם הוא דורש, ואפילו יותר, לבצע מחקר יסודי ומקיף טרם רכישת הקרקע. את המחקר מבצעים על ידי התחשבות בכל הפרמטרים הרלוונטיים מבחינתכם לקרקע המוצעת לרכישה בה אתם מתעניינים.

מציאת קרקע לרכישה אטרקטיבית זהו תחום שדורש ניסיון והיכרות עם קרקעות. על כן, במידה ואינכם ‘שוחים’ בתחום בצורה טבעית, ייתכן וכדאי לכם לקחת עזרה מאיש מקצוע שימקד אתכם בנושא וישים לב לעקרונות והנקודות שחשובות ברכישת קרקע. קבוצת בונים נדל”ן מציעה לכלל לקוחותיה שירותי ייזום, איתור, קידום ושיווק מיזמי נדל”ן, תוך שימת דגש על קרקעות שנמצאות בתהליכים של הפשרה מייעוד לקרקע חקלאית לייעוד לטובת בנייה רוויה. צוות עובדי קבוצת בונים נדל”ן כולל אנשים מקצועיים, וותיקים, מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום. בכלל הצוות תוכלו למצוא שמאים, יועצי נדל”ן, אנליסטים ועורכי דין, ובקיצור – המעטפת המושלמת שתלווה אתכם בכל תהליך רכישת הקרקע או מכירתה.

לקריאה נוספת אודות כדאיות (?) הקשעה בקרקע חקלאית >>

קרקעות למכירה: איך לאתר קרקע לרכישה?

אחד הנושאים החשובים והמשפיעים ביותר על טיבה, מחירה וטווח ההפשרה של הקרקע הוא ללא ספק עניין המיקום שלה. קרקע שממוקמת במקום אטרקטיבי, או כזה שעתיד להיות כזה, היא בעלת סיכוי גבוה יותר לתאריך הפשרה קרוב יותר וכמובן לפוטנציאל השבחה רב יותר לזמן ארוך. כמו כן, קרקעות למכירה הנמצאת בסמיכות ליישובים או ערים גם הן תהיינה בעלות סיכוי גבוה להפשרה קרובה יותר.

כאמור, סמיכות ליישוב או ערים וקל וחומר ערים מרכזיות מהווה יתרון גדול מהיבטים רבים. הסיכוי להפשרה מהירה יותר עולה, הביקוש למגורים באזורים אלה גבוה יותר, ופוטנציאל התשואה הוא בעל אחוזים גבוהים באופן ניכר ממקומות אחרים. קרקעות למכירה באזורים מרוחקים מהעיר, לעומת זאת, קרקעות שנמצאות ליד חורשה או באזור טבע מוגן אלו קרקעות שתהיינה בעלות סיכוי הפשרה נמוך יותר.

קרקעות למכירה

קרקעות למכירה: שני צעדים בדרך לאיתור הקרקע לרכישה

כשרוצים לקנות רכב יד שניה, לצורך העניין, ניתן לקבל מידע תאורטי על הרכב; דגם, שנה, מצב קוסמטי וכדו’. ייתכן והמוכר ישלח לכם צילום של הרכב מבפנים ומבחוץ על מנת שתתרשמו ממנו. אולם, הרכישה עצמה לעולם לא מתבצעת מרחוק. לאחר שהפרטים התאימו בשלב הראשוני, מגיע השלב בו הקונה מגיע לראות את הרכב במו עיניו. במידה והפרטים יתאימו – העסקה תתבצע. באותה מידה, בדרך לאיתור קרקע לרכישה עליכם לבצע שני שלבים חשובים: היכרות כללית עם הקרקע בשלב הראשון, ובשלב השני הגעה פיזית אל הקרקע. נפרט מיד את שני השלבים.

שלב א’ – הגעה לעיריה: (לפני רכישת קרקע!)

בשלב הראשון עליכם להגיע לעירייה או למועצה האזורית שבתחומיה הקרקע נמצאת, ולבדוק את ייעוד הקרקע בטווח הרחוק. על מצב הקרקע מבחינת תכנון תוכלו ללמוד מתוך המסמכים של המועצה. מתי תוכלו להיות אופטימיים? במידה והקרקע שמוצעת לכם למכירה מוגדרת במסגרת של תוכנית מתאר לשינוי ייעוד.

שלב ב’ – נסיעה פיזית לפני רכישת הקרקע המדוברת.

גם אם הייעוד של הקרקע בשלב זה עדיין לא ברור לכם, כשמדובר על קרקעות למכירה אנו מציעים להגיע אל הקרקע עצמה בצורה פיזית. לא בתמונות ולא בסרטונים. הגעה ממש. רק כך תוכלו לקבל רושם רציני לגבי סוג הקרקע, גודל הקרקע, מיקומה וכל מה שמעניין אתכם בדרך לרכישת קרקע אטקרטיבית.

בדיקות חובה לפני רכישת קרקע

א.רישום בעלות הקרקע הנמכרת

עליכם לבדוק את כל מה שקשור לבעלות הקרקע. בדקו האם הקרקע רשומה על שם מנהל מקרקעי ישראל או שמא היא נמצאת בבעלות פרטית. ללא ספק, העדיפות שלכם תהיה לרכוש אדמה שנמצא בבעלות פרטית, מה שיקל עליכם בכל עניין אישורי הבנייה. אף אחד לא רוצה להיכנס לפלונטרים משפטיים, לכן אל תהיו תמימים ובדקו את כל ה”עבר הפלילי” של הקרקע.

שימו לב שהקרקע לא נושאת על גבה שום חוב, שעבוד או עקול, וכן וודאו כי הבעלים שמציע את הקרקע למכירה אכן רשום בנוסח הרישום. במידה ואתם בוחרים להחכיר אדמת מנהל, בדקו האם יש בהסכם סעיף שמתיר למדינה להשיב לבעלותה את הקרקע – מה שעבורכם עשוי לעורר סימני שאלה גדולים וככל הנראה לעצור את העסקה באופן מידי.

ב.בדיקת מצב תכנוני וזכויות בניה לפני מכירת הקרקע

כפי שציינו לעיל, בדקו את תוכניות המתאר מפרטות את זכויות, תוכניות ומגבלות הבניה שמוטלות על הקרקע הנמכרת. אל תדלגו על מס’ יחידות דיור, אחוזי בניה, וכן מספר הקומות המותר. נסו לדלות מידע ולהבין מוועדות התכנון והרשות המקומית מהם כוונותיה ונכונותה ביחס להפשרת הקרקע ושינוי ייעודה לצרכי בנייה.

כפי שניתן להבין, מדובר בהליך ביורוקרטי מתמשך שמצריך שלל אישורים מגופים רבים. כדי למנוע עיכובים ולזרז את התהליך, וודאו כי תושבים או ארגונים ירוקים אינם מתנגדים לתכנונים החלומיים שלכם. לעיתים, מחשבה רבה ומשאבים רבים שהושקעו עבור פרויקט יכולים ליפול על דברים כאלה.

כדי להפחית כמה שניתן את הסיכון ברכישת הקרקע, ההמלצה המקובלת היא לרכוש את הקרקע בשלב מתקדם ככל שניתן מבחינת אישורי ההפשרה שלה, וכן מבחינת היתרי הבנייה ושינוי הייעוד שלה. בדיקה נכוחה של נושאים אלה יכולה להפחית משמעותית את מרכיב הספק ואי הוודאות שכרוכים בעסקה.

ג.בדיקה של סביבת הקרקע

כמו שציינו, לפני רכישת קרקע אנו ממליצים להגיע לשטח בצורה פיזית ולבחון את סביבתו. קרקע למכירה שנמצאת בסמיכות לשכונות מגורים יותר עדיפה לנו על פני קרקע שנמצאת בקרבה לשטחי ציבור, מפעלים ושמורות טבע. מדוע? מפני שהסמיכות לשכונות מגורים מעלה את סיכוי האפשרות לקבלת שינוי ייעוד ואישורי בנייה. שימו לב ליתרונותיו וחסרונותיו של השטח המדובר; האם הוא קרוב לעורקי תחבורה ציבורית וצירי כבישים; האם הוא קרוב למוסדות ציבוריים, פארקים וגנים; האם הוא קרוב למוסדות חינוך, מגרשי ספורט ותרבות פנאי – כל אלה עשויים להשפיע על המסע שלכם בדרך להפשרת הקרקע וקבלת אישורי בנייה עבורה – ובסופו של דבר להשפיע על שוויו של השטח.

ד.עלות עסקת רכישת קרקע

במסגרת רכישת קרקע חייב הרוכש בתשלום מס רכישה בגובה 6% מערך הקרקע. ביום מכירת הקרקע, ברווח, חובתו של המוכר לשאת במס שבח, זאת בגין מכירת הקרקע ששיעורו עולה עד כדי 20% ממרכיב הרווח בלבד. ביום אישור תוכנית מפורטת והפיכת הקרקע מקרקע ביעוד לבניה לקרקע זמינה לבניה, קמה החובה לשלם לועדה המקומית היטל השבחה.

קרקעות למכירה הנמצאות בשלבי הפשרה עשויות להתממש לכדי עסקה משתלמת וכדאית ביותר, כזו שיכולה להניב עבורכם תשואות נאות ויפות בטווח הארוך. קבוצת בונים נדל”ן מחזיקה תחת כתפיה שנים רבות של ניסיון בתחום מכירת קרקעות, מה שמספק ללקוחותיה מכלול של כלים והדרכות שיובילו אותם לרכישה החכמה והמשתלמת ביותר. במהלך שנות הפעילות של קבוצת בונים נדל”ן נרשמו לזכויותיה רכישות קרקעות רבות מצד לקוחות אשר התבררו ככאלו שהניבו תשואות גבוהות וכדאיות. תחום רכישת קרקעות הוא אחד התחומים שבעבודה חכמה וסבלנית – תוכלו לראות ממנו פירות רבים.

קרקעות למכירה בפרויקטים שונים:

אם קיבלתם את ההחלטה לרכוש קרקע להשקעה, תוכלו לבדוק לגבי אפשרות של קרקע חקלאית ולקבל את המידע על מספר פרמטרים חשובים שיגרמו לכם להבין קצת יותר על התחום.

מה זה קרקע חקלאית?

קרקע חקלאית היא קרקע שהשימוש בה היא לצרכי שימוש חקלאי בלבד. השימוש בקרקע חקלאית היא לרוב לצורך גידולים חקלאיים או לשטחי מרעה. חשוב להבין שכאשר מדובר על קרקע חקלאית מדובר על קרקע שהיא איננה מאושרת לבניה.
חשוב מאוד להבין שמדובר על קרקע חקלאית יש אפשרות שהיא לא תשנה את הייעוד שלה בזמן הקרוב. חשוב גם לבדוק את הנתונים השונים לפני שאתם רוכשים קרקע חלקאית. הסיבה לכך שיש חברות שמציגות דו”ח שמאי שיכול להציג נתונים בהם הקרקע הולכת להיות מופשרת בקרוב. חשוב מאוד לוודא את הנתונים ביחד עם גורמי מקצוע שיכולים לוודא האם מדובר בקרקע לקראת הפשרה.
הפשרה של קרקע חקלאית

כאשר בודקים את האפשרויות להשקעה בקרקע צריך לבחון את האפשרות של הפשרת הקרקע. תהליך ההפשרה של קרקע משנה את הייעוד של קרקע חקלאית לקרקע המאושרת לבניה. לרוב מדובר על תהליך ארוך שדורש מגוון גדול של אישורים. גם לאחר הפשרת הקרקע עדיין יש מספר שלבים שצריך לעבור כדי להתחיל את הבניה.
הסבר על תהליך הפשרת קרקע חקלאית

לרוב הרשות המקומית היא זאת שיוזמת את הפשרת הקרקע חקלאית. מדובר על תהליך ארוך שבו הקרקע משנה את ייעודה והופכת מקרקע חקלאית לקרקע המאושרת לבניה. במקרים מסוימים יזמים שרוצים להגיש תוכנית להפשרת הקרקע יכולים להגיש בקשה לעירייה כדי לשנות את ייעוד הקרקע. כדי לבצע את שינוי הייעוד יש צורך בהגשת תוכנית הכוללת מספר נקודות שונות ומציעה פתרונות לתכנון של כבישים ותשתיות בסמוך לקרקע.
כאשר התוכנית מוגשת לוועדה המקומית, היא בוחנת את התכנון ויכול לאשר או לדחות את הבקשה. הוועדה בודקת מספר נקודות חשובות הכוללות פיתוח סביבתי ובמידה והיא מחליטה לאשר את הבקשה היא יכולה להפקיד את התוכנית. בשלב של הפקדה של התוכנית יש אפשרות לציבור להגיש התנגדות לבקשה ורק לאחר תקופה שבה אין התנגדויות שונות התוכנית תועבר לאישור של הוועדה המחוזית.
לאחר הגשת התוכנית לוועדה המחוזית מתחיל תהליך של דיון בין הוועדות השונות עד לאישור סופי של הבקשה.

מה חשוב לבדוק לגבי השקעה בקרקע חקלאית?

משקיעים הבוחרים להשקיע בקרקע חקלאית לרוב מכוונים לקרקע המתוכננת להיכנס להליכי הפשרה. הסיבה לכך היא שבמידה והקרקע משנה את הסטטוס התכנוני שלה והופכת לקרקע מאושרת לבניה, הערך של הקרקע גדל בצורה משמעותית. משקיעים שמבצעים את ההשקעה בקרקע לפני הליך הפשרה יכולים לייצר תשואה של מאות אחוזים על הקרקע תוך מספר שנים. עם זאת חשוב מאוד להיזהר כי במקרים מסוימים התהליך דורש מספר גדול של אישורים שבמקרים רבים לא מתקבלים.
אלו הבדיקות החשובות ביותר שמומלץ לבצע לפני רכישת קרקע חקלאית:


1. תכנון ופיתוח עירוני
אם מדובר על קרקע המיועדת לפיתוח עירוני ונמצאת בתכנון של תוכנית המתאר של העיר, קיים סיכוי גבוה שהיא תיכנס להליך הפשרה בקרוב. בחינה מקיפה של תוכנית המתאר של העיר יכולה לאפשר למשקיעים לבחון האם הקרקע נכללת בתוכנית העירונית. לפני שאתם מבצעים את הבדיקה, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי של חברה המתמחה בתחום כדי לוודא שקיבלתם את הנתונים בצורה הטובה ביותר.
בדיקה של המצב התכנוני של הקרקע היא תהליך מאוד פשוט שכל אחד יכול לבצע במערכת הארצית של משרד הפנים. לאחר בדיקה של מספר גוש וחלקה תוכלו לגלות תוך זמן קצר האם התוכנית נמצאת בסמוך לתכנון עירוני ומה הסיכוי של הקרקע להיות מופשרת תוך זמן קצר.

2. בדיקה של הקרקע מול העירייה
מעבר לבדיקה של הנתונים במערכת של משרד הפנים חשוב מאוד לקבל את העמדה הרשמית של העירייה. הסיבה לכך היא במידה והעירייה מתנגדת לתוכנית מסוימת או הקרקע לא נמצאת בסמוך לפרויקטים המתוכננים להיבנות הסיכוי להפשרה של הקרקע הוא נמוך.
לאחר שיחה קצרה עם העירייה תוכלו לגלות מספר נתונים שיגרמו לכם להבין האם מדובר על קרקע שיכולה להיכנס לתהליך של הפשרה או האם מדובר על קרקע שלא תשנה את ייעודה בשנים הקרובות. גם לאחר ביצוע הבדיקה חשוב לקבל את הנתונים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לוודא שהנתונים שקיבלתם הם אכן נכונים. חשוב להקדיש זמן ולוודא שביצעתם את הבדיקה על הקרקע בצורה הטובה ביותר. בחינה של הנתונים יכולה לגרום לכם להבין לגבי התכנון של העירייה להפשרת קרקעות בעיר ולזהות את ההשקעות הטובות ביותר.

3. קרקע בבעלות פרטית
אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לוודא הוא שהקרקע היא בבעלות פרטית. אם אתם רוצים לרכוש קרקע חשוב לוודא שהיא בבעלות פרטית ואין עליה הגבלות מסוימות. במידה ואתם רוצים לרכוש קרקע חשוב לקבל נסח טאבו על מנת לערך את הבדיקות. בנוסף חשוב לקבל ייעוץ משפטי כדי לוודא שתרכשו קרקע ללא הגבלות מסוימות.

4. ייעוד הקרקע – בצעו בדיקה עם אנשי מקצוע
חשוב מאוד מעבר לבדיקות של תכנון עירוני שכבר דיברנו עליהם, לקבל את הייעוץ של אנשי מקצוע בתחום. הסיבה לכך היא שבמקרים מסוימים תוכלו להבין האם הקרקע היא אכן קרקע שנמצאת בתכנון להפשרה. במידה ומדובר על קרקע שתיכנס להפשרה המחיר שלה יהיה בהתאם לכן חשוב לוודא לגבי כל הנתונים. מומלץ לקבל ייעוץ חיצוני של גורמים שונים שאינם חלק מהחברה שמציעה את הקרקע למכירה.

5. תבדקו לגבי החברה המציעה את הקרקע
במידה ואתם רוצים לרכוש את הקרקע מאדם פרטי או מחברה יזמית חשוב לבדוק מספר נתונים. במידה ומדובר על חברה יזמית תוודאו אם היא מתכננת לקבל את האישורים השונים כדי לקבל אישור לבניה. חשוב לוודא לגבי הנתונים האלו כי במקרים רבים תצטרכו לבצע את העבודה מול העירייה, לכן חשוב לוודא שאתם מכירים את התחום ותוכלו לבצע את הרכישה של קרקע הטובה ביותר.

קרקע חקלאית למכירה בצפון

אם אתם רוצים לרכוש קרקע חקלאית למכירה בצפון אתם יכולים לבדוק על מספר קרקעות שונות. עם זאת חשוב גם לבדוק לגבי האזור בו אתם משקיעים. היום אפשר למצוא חברות רבות המציעות קרקע חקלאית למכירה בצפון וחשוב לבדוק לפני שמבצעים את ההשקעה לגבי הפיתוח של האזור. לרוב המחירים של הקרקעות בצפון יהיו זולות יותר מאשר קרקעות במרכז. הסיבה לכך היא שהסיכוי של הפשרת קרקע באזורים מרוחקים היא קטנה יותר. עם זאת יש אזורים אותם רוצים לפתח ולכן הם טובים יותר להשקעה.

בכל מקרה לפני שאתם רוכשים קרקע חקלאית בצפון חשוב לוודא עם העירייה לגבי האזור בו אתם משקיעים. במידה ויש תכנון של העירייה לפתח את האזור תוכלו לוודא האם החלקה שבה אתם רוצים להשקיע נכללת בתוכנית. חשוב לקבל מהעירייה את הנתונים החשובים ביותר לפני שמבצעים את הרכישה.

השקעה בקרקע חקלאית

אחרי שהבנו שחשוב לוודא על המצב התכנוני של הקרקע, חשוב להבין מה סוג ההשקעה שאתם מחפשים. ברוב המקרים יזמים שמבינים עניין מעדיפים להשקיע בקרקע מופשרת לבנייה או בתהליך הפשרה. הסיבה לכך שקרקע חקלאית יכולה להיות השקעה טובה אבל לפעמים קיים זמן המתנה ארוך. משקיעים רבים מעדיפים לא לחכות להפשרה של הקרקע אלא לחפש השקעה שהיא בטווח הקרוב בלבד.

תהליך של הפשרת קרקע חקלאית יכול לארוך מספר שנים במידה והקרקע נמצאת בתכנון של העירייה של פיתוח סביבתי. במקרים מסוימים קרקע חקלאית יכולה להישאר באותו הסטטוס התכנוני לאורך זמן לכן חשוב לבדוק את הנתונים לפני שמבצעים את ההשקעה. אם אתם רוצים להשקיע בקרקע שהיא איננה מתוכננת להיכנס לתהליך של הפשרה בשנים הקרובות חשוב לבדוק לגבי העלויות של הקרקע ולבחון אפשרויות נוספות.

משקיעים רבים שרוצים להשקיע בקרקע מעדיפים לרוב להשקיע בקרקעות הזמינות לבניה ובפרויקטים שהם לטווח קצר. למרות זאת יש משקיעים המעדיפים לרכוש קרקע חקלאית להשקעה באזורים בהם יש פוטנציאל גבוה ויש תכנון  של הפשרה של הקרקע.

קרקע להשקעה בחדרה

חדרה הפכה להיות אחד מהערים המבוקשות ביותר להשקעה. הסיבה לכך היא הפיתוח האדיר של העירייה עם תכנון להגדלה של מעל 10,000 יח”ד בשנים הקרובות. חדרה הפכה להיות אזור מאוד מבוקש בגלל הקרבה שלה למרכז.

אלו הסיבות העיקריות להשקעה בקרקע בחדרה:

1.מחירים נוחים  

חדרה הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים הצומחות ביותר והמחירים כבר מתחילים לעלות בהתאם. למרות זאת השקעה בחדרה היא מאוד משתלמת מבחינת עלות של רכישת קרקע. אפשר למצוא בחדרה קרקע להשקעה בסכומים נוחים המאפשרים למשקיעים לייצר בשנים הקרובות רווח משמעותי על מכירת הקרקע. ישנם מגוון קרקעות בחדרה החל מעיר ימים חדרה ועד השקעה באנרג’י פארק חדרה.

2. פיתוח של העיר

הפיתוח של עיריית חדרה והתכנון של הקמת שכונה חדשה בעיר גורמת למשקיעים לבחון את ההשקעה בעיר ואפשר לראות משקיעים רבים שכבר רכשו קרקע בשנים האחרונות. חדרה צפויה לייצר גדילה משמעותית בשנים הקרובות וקיימים מגוון פרויקטים בעיר המאפשרים למשקיעים לייצר תשואה משמעותית על הקרקע כאשר הקרקע תהיה זמינה לבנייה.

3. מיקום מעולה

המיקום של שכונת עיר ימים בחדרה מאפשרת למשקיעים לרכוש קרקע במחירים מעולים ולקבל את נגישות של כביש 2 שמאפשר להגיע למרכז תוך 20 דקות בלבד. חדרה היא צומת מרכזית המקשרת בין תל אביב לצפון ולכן המיקום מאפשר לה להיות אחת הערים המבוקשות.

קבלו מידע על קרקע להשקעה בחדרה

אפשר כבר עכשיו לקבל עוד מידע על השקעה בחדרה ולקבל את ההסבר על מה בדיוק ההשקעות הטובות ביותר בחדרה. 

צרו איתנו קשר וקבלו מידע על השקעה בחדרה.

אם קיבלתם את ההחלטה והבנתם שההשקעה בקרקע חקלאית יכולה להתאים לכם חשוב לקבל את כל הנתונים ולנתח אותם בצורה הטובה ביותר. אתם יכולים לקבל ייעוץ של אנשי מקצוע שיגרמו לכם להבין ממה חשוב להיזהר ומה בדיוק הנקודות החשובות שצריך לבדוק לפני שמבצעים את ההשקעה.

צרו איתנו קשר כבר עכשיו כדי לבצע בדיקה לגבי השקעה בקרקע חלקאית. אתם יכולים לקבל ייעוץ מקצועי ללא עלות ולהבין האם הקרקע מתוכננת להיכנס לתהליך של הפשרה בזמן הקרוב. תוכלו לקבל את המידע כדי לבדוק בעצמכם את הנתונים ולוודא שביצעתם את ההשקעה הטובה ביותר.

אחד הפרויקטים המעניינים ביותר הוא אנרג’י פארק חדרה

כתבות נוספות בנושא קרקעות למכירה >>