עיר ימים חדרה

עיר ימים חדרה הנקראת גם בשם מתחם רובע הים, הוא אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בעיר. הפרויקט מאפשר למשקיעים לבחון השקעה באחד הפרויקטים המשמעותיים שנעשו בחדרה בשנים האחרונות.
מדובר על פרויקט עצום הכולל שטח של 2,600 דונם. המיקום של הפרויקט המתחיל צפונית לגבעת אולגה והוא מגיע עד נחל חדרה. הפרויקט נמצא בסמוך לכביש 2 ומאפשר דרכי גישה מאוד נוחות מהמרכז. בנוסף תחנת הרכבת של חדרה נמצאת במרחק קצר, זאת רק אחת הסיבות השונות שבזכותה לקוחות רבים בוחרים לבצע השקעה בפרויקט.
אם אתם בוחנים אפשרויות של השקעה בקרקע כנראה כבר שמעתם על השקעה בחדרה. אפשר למצוא מגוון גדול של חברות הבוחרות להשקיע בעיר ומאפשרות למשקיעים לבחון מגוון אפשרויות השקעה שונות כמו עיר ימים חדרה.

קרקע להשקעה

מה מתוכנן להיבנות?

בפרויקט עיר ימים חדרה מתכוננים להיבנות 10,000 יח”ד שהולכות להגדיל בצורה משמעותית את העיר. מדובר על תוספת משמעותית שיכולה לגרום להגדלה משמעותית של העיר בשילוב עם פרויקטים נוספים.
מעבר ליח”ד שהולכות להיבנות העירייה מתכננת לאשר בנייה של אזור מלונות ענק עם מעל 1,000 חדרי מלון ופארק שימוקם בצמוד לטיילת החדשה של העיר. לפי הנתונים אפשר להבין שמדבור על פרויקט יוקרתי שהולך למשוך זוגות צעירים שרוצים לגור בעיר.
מה הסטטוס התכנוני של הקרקע?
תוכנית מפורטת של המתחם הופקדה במחוזית והקרקע מאושרת לבניה. עם זאת הקרקע אינה זמינה לבניה באופן מיידי.

קבלו את המידע על תוכנת רובע הים בחדרה

השקעה בחדרה – הזדמנות אדירה עבור המשקיעים

חדרה הפכה בשנים האחרונות לאחד המקומות המבוקשים ביותר להשקעה. הקרבה לחוף הים ושילוב של פרויקטים חדשים הפכו את האזור למאוד מבוקש. פרויקטים יוקרתיים כמו אולגה מושכים זוגות צעירים שרוצים לשדרג את איכות החיים שלהם ולגור בעיר חדרה.
הסיבה שחדרה מושכת משקיעים רבים היא ללא ספק המיקום האסטרטגי שלה. העיר הממוקמת רק 30 דקות נסיעה מתל אביב מאפשרת למשקיעים רבים לרכוש קרקע במחיר אטרקטיבי ולייצר תשואה גבוהה על ההשקעה. שילוב של פרויקטים נוספים כמו אנרג’י פארק חדרה שהולך להגדיל בצורה משמעותית את התעסוקה בעיר גורמת למשקיעים לבחור להשקיע בעיר.
תחנת הרכבת של חדרה הולכת להיות הציר המרכזי בין אזור תל אביב לחיפה והיא הולכת להחליף את תחנת הרכבת של בנימינה. מעבר לכך מדובר על עיר בצמיחה אדירה המאפשרת למשקיעים לרכוש קרקע במחירים מאוד נוחים ולייצר תשואה גבוהה על ההשקעה.

קבלו מדיע נוסף על קרקע להשקעה בחדרה

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים את ההשקעה?

למרות שעיר ימים חדרה היא אחד הפרויקטים הגדולים ביותר בעיר חשוב לוודא את הנתונים לפני שמבצעים רכישה של קרקע. במקרים מסוימים חלק מהקרקעות לא יהיו חלק מהתוכנית ולא יאושרו לבניה, לכן חשוב לוודא שאתם בודקים לגבי המתחם בו אתם רוצים לבצע את ההשקעה ומוודאים שהוא חלק מהתוכנית שהעירייה אישרה לבנייה.
אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על עיר ימים חדרה ולהבין לגבי המתחמים השונים, אתם יכולים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את המידע החשוב ביותר.

ט.ל.ח והתמונות להמחשה בלבד לכל הפרויקטים. קרקע מאושרת מתארית לפני הפקדת תוכנית מפורטת, אינה זמינה לבניה